Lei av besøk og ingen alene tid.

MammaPe

Blir kjent med forumet
Har et problem for tiden.. Har nettopp flyttet i egen leilighet med kjæresten. Kjempe koselig det. Eneste er at vi bor 200 m fra foreldrene og søsknene hans , og helt siden fredag har alle søsknene hans kom opp her å tilbrakt hele ettermiddagen og kvelden her. Føle at de ikke skjønner at vi vil være alene..sambo sier ingenting til de heller... Kjenner at jeg trenger litt alenetid nå og blir skikkelig frustrert... Er det teit av meg?... Hva skal jeg gjøre? De ringer ikke eller noe helle, bare kommer inn når det passer de....:-)

Syntes du skal si fra på en pen måte jeg.

Men er så vanskelig :/ de er jo snill og slikt, men blir så mye... De er her nå forresten :-)

Tror du ikke det vil dabbe litt av etterhvert da?

Er det jeg håper på, så får vell kanskje bare ta tiden til hjelp, men måtte bare blåse fra meg her inne :-) Hehe :-)

Kan du ikke prate med sambo da? Hvis han deler dine tanker og følelser så er det lettere for han å si til familien sin. Forskjellige mennesker har forskjellige grenser, det har jeg merket veldig hos min svigerfamilie, men har også skjønt at det er min egen oppgave å si ifra, for for dem er det nemlig naturlig.
Så mann deg opp, snakk med kjæresten din, og sett en grense. Lettere å gjøre det nå enn om 3 mnd. ;) lykke til!

Høres slitsomt ut. Dem er jo sikkert kjempe glade for at dere er der.

Hvor gammel er dem?

Jo får nok snakke med han :-) er nok best det :-)
De er 21 og 16 :-)
Haha, ja får gjøre det :D

Jo får nok snakke med han :-) er nok best det :-)
De er 21 og 16 :-)
Haha, ja får gjøre det :D

Åååh, da skjønner jeg iallfall. Aldri lett. Første skritt som det står over her er å snakke med kjæresten ja.

De er nok bare glade for å ha dere i nærheten, men forstår det er slitsomt! La det gå litt så dabber det nok av :)

Å herre, det hadde jeg ikke orket. Synes du skal be samboeren din om å ta en prat med dem.

Ja er ganske slitsomt, vi avtalte slappe sv oss to i kveld og nå er sofaen full her hos oss... :-)

Back
Topp