Lei av å vente...........

Amodi

Glad i forumet
Venter på brev fra sykehuset...... Og det tar visst tid... Ble henvist i november, og har ikke hørt noe enda... *smøresegmedtålmodighet*

Er henvist til ICSI pga dårlig sædkvalitet.. Hadde vi bare fått beskjed om hvor lang tid det tok før vi fikk timen vår hadde det vært mye lettere å vente [;)] Kan gjerne vente lenge, er verdt å vente på, men kjenner jeg er litt utålmodig når jeg ikke vet HVOR lenge vi må vente[;)]

Prøver å tenke positivt, og det klarer jeg stort sett, har nok bare en litt dårlig dag idag :)

Ja jeg og synes ventingen var det værste oppi dette[:'(] Håper dere inderlig kan få svar om iallefall når dere kan få komme inn[:)] Blir det for lenge kan du jo alltids ringe å spørre[;)][:)]

Håper dere får brev snart da! [:)]
Hører dere til Haugesund, er det der brevet er sendt? Går an å ringe de å gi beskjed når dere har fått brevet om forsamtale at om noen avbestiller sin tid til forsamtale er dere interessert i å komme! [;)]

Ønsker dere lykketil![:D]

Ja man kan bli sprø av ventetiden.....Jeg ble henvist av gyn til assistert befruktning i sommer, men først nå i januar fikk jeg time...
Skal sies at det har vært mye tull, jeg burde egentig vært inne i høst, men posten har ikke kommet frem og papirer har blitt sendt feil og beskjeder har ikke blitt gitt til riktig folk osv osv osv...Så jeg vet akkurat hvordan det er å vente...Veldig veldig frustrerende..

Men jeg ville ringt sykehuset å bare hørt om henvisningen var kommet frem...Man vet jo aldri..

Lykke til!!!

Back
Topp