Her kan jeg også melde mine frustrasjoner...aaarghh!! Venter jeg også...har hatt to lureblødninger siden august, og har ikke EL i følge tester. Men vet jo at vi kan ha det allikevel!
Jeg har snakket med legen og med gynokologen og de sier at man ikke får utredning før det har gått et år..det irriterer meg sånn, for alt jeg ønsker å få fart i syklusen...jeg er jo ikke frustrert fordi jeg ikke er blitt gravid enda, men fordi syklusen er på tur! Vet at man kan få hormonkurer for å stimulere EL, så det finnes håp. Men spørmålet er hvor lenge man må gå før man får det! Jeg har planer om å gå på Volvat en tur i løpet av januar. Kanskje det hjelper å gå til privatlege? Vet at jeg har fått fin hjelp der tidligere!
Forresten prøver jeg noe som heter Wild Yams nå. Jeg tar det både som kapsler og som krem til å smøre på kroppen. Dette får man kjøpt på helsekosten, og det er et naturlig stoff som likner på progesteron. Visstnok kan dette hjelpe på syklusen. Har nå tatt det en stund, men tenker at det i allefall ikke kan skade!
Ønsker dere begge lykke til med syklusen! Skal si fra hvis jeg får noen nye gode tips til å få fart i sakene!
Klem, m