lei av å vente på tante

Bina

Pine Bina
VIP
hun kan bare komme nå, så jeg kan sparke henne ut døra igjen om 5 dager. kjipe tante. aldri skal hun være samarbeidsvillig[:@]

Huff.. er så drit å vente på den!! Selv om man ikke vil ha den, men er en fordel å ha fått den i en syklus der man prøver å bli gravid liksom.. har du fått negativ test? Ser du er på dag 28 av 28 i syklusen din..

hadde omgangsyken under el perioden denne pp, og 0 sex så da er det 100% liten sjans for at det er noe på gang

ORIGINAL: Bina

hadde omgangsyken under el perioden denne pp, og 0 sex så da er det 100% liten sjans for at det er noe på gang

Min el var nok også under omgangssyken. Nei, vi får ta igjen det tapte neste runde [;)]

din og kakken? typisk assa. vi får home kara våres neste el [;)]og sørge for at vi havner i november forumet[:D]

ORIGINAL: Bina

din og kakken? typisk assa. vi får home kara våres neste el [;)]og sørge for at vi havner i november forumet[:D]

Det høres ut som en plan! [;)]

Kom brått på at tanta skulle vært hos meg i går jeg da[8|] hihi så nå krysser vi fingrene for at hun holder seg borte i hvertfall 9 mnd!

Mener og ha lest at EL er veldig følsom mtp ting som medisinering og sykdom...?
Kan det ikke hende at din EL ble forsiket da du hadde omganssyken...?
Bare tenker høyt her...[;)]

Aaaah, neimendaaaså. [:D]
Da får tanta enten komme så fort som svint, eller holde seg laaaaang unna![:)]

Ser helst at hun kommer, eller så stopper prøvinga helt opp og det har ikke jeg noe lyst til [8D]

Åååårsh! Tanta er teit, æsj!

lykke til og hold oss oppdatert[;)]

Skriv svaret ditt ...
Back
Topp