Lei av å være sykemeldt

LykkeligRose

Glad i forumet
Jeg holder på å gå på veggen her hjemme!!! Eneste jeg gjør er å ligge i senga eller på sofaen. Er helt utslitt og kjemper mot kvalmen. Føler jeg råtner bort og har lagt på meg flere kg, da jeg må spise HELE tiden i kampen mot brekninger og kvalme.

Noen tips til ting å gjøre som ikke krever så mye? Eller hva som kan hjelpe på formen?:(

Har prøvd å se serier på tv'en men blir helt tullerusk i hode av å se på TV så lenge. Har tatt frem puslespill med 1500brikker men blir sliten av å sitte på en stol og konsentrere meg for lenge.

Hjelp!
Gleder meg sånn til bedre form og jobbhverdagen igjen!

Prøv å gå deg en liten tur ut :-) ikke en lang tur og heller ikke i kjapp gange, men bare for å få frisk luft på lungene.. det hjelper meg når jeg er verst på kvalmen..
Ta vare på deg selv, lytt til kroppen og slapp av når du har behov for det :-) <3

Da jeg var sykemeldt i forrige svangerskap begynte jeg å strikke. Mye hjelp å finne på youtube hvis man ikke er så god fra før :)

Da jeg var sykemeldt i forrige svangerskap begynte jeg å strikke. Mye hjelp å finne på youtube hvis man ikke er så god fra før :)

Det gjør jeg også:) ble full fart da jeg var gravid sist, men når det endte i sa så sluttet jeg og mistet litt piffen. Holder på med en skappelgenser til meg selv nå, men kanskje det blir mer gøy med babyklær igjen :)

Prøv å gå deg en liten tur ut :-) ikke en lang tur og heller ikke i kjapp gange, men bare for å få frisk luft på lungene.. det hjelper meg når jeg er verst på kvalmen..
Ta vare på deg selv, lytt til kroppen og slapp av når du har behov for det :-) <3

Har hatt plan om å gå tur hver dag:) er nydelig vær her og masse snø. Skiløype like utenfor huset også. Men tiltak :o er så ork å kle på seg også er jeg så redd for å bli kvalm ute :p men i dag skal jeg gi det et forsøk!! Prøver å få med mannen som jobber hjemmefra så det blir en hyggelig start, bare han kan få tatt seg en pause.

Det gjør jeg også:) ble full fart da jeg var gravid sist, men når det endte i sa så sluttet jeg og mistet litt piffen. Holder på med en skappelgenser til meg selv nå, men kanskje det blir mer gøy med babyklær igjen :)

Uff, det skjønner jeg godt… Her blei det slutt på strikkinga da mini blei født, og jeg fikk nok annet å henge fingrene i. Og med mindre det blir en jente denne gangen, så har vi mer enn nok strikkeplagg til nestemann.

Strikking her også når jeg har vært sykemeldt i svangerskap, ellers sov jeg mye men det er vel kanskje ikke å anbefale å sove hele tiden ;P

Back
Topp