Lei av å være syk....

Sebastians`mamma

Forumet er livet
Jeg rakk såvidt å komme meg hjem fra sykehuset før jeg ble syk[:'(] Har hatt periodevis feber nå i 2 uker. Nå har jeg hatt dårlig mage i 2 dager med skikkelig mageknip + at jeg har fått feber igjen og vondt i halsen. Blææææææ! Er så lei nå! Jeg føler jeg ikke har noe energi til lille bebisen min. Om å gjøre å få han til å sove så jeg får sove[8|]

Huff da, ønsker deg god bedring jeg+sender deg litt energi(har fortsatt litt i reserve selv om jeg kun har sovet 5-6 timer i natt[;)])

huff hørtes ikke noe bra ut! Når jeg er syk hjelper det stort å få i seg C-vitaminer... kanskje verdt et forsøk[;)]
God bedring å håper du blir fort frisk igjen

God bedring, så får vi håpe du snart blir frisk[:)]

ORIGINAL: Sebastians`mamma

Jeg rakk såvidt å komme meg hjem fra sykehuset før jeg ble syk[:'(] Har hatt periodevis feber nå i 2 uker. Nå har jeg hatt dårlig mage i 2 dager med skikkelig mageknip + at jeg har fått feber igjen og vondt i halsen. Blææææææ! Er så lei nå! Jeg føler jeg ikke har noe energi til lille bebisen min. Om å gjøre å få han til å sove så jeg får sove[8|]

Høres akkurat ut som meg det der!!!!

God bedring!

ORIGINAL: Iroim

ORIGINAL: Sebastians`mamma

Høres akkurat ut som meg det der!!!!

God bedring!

HUFF...tungt å slite med sånt i tillegg til å ha en nyfødt i huset! God bedring til begge to!

ORIGINAL: bondekone

ønsker deg god bedring

Back
Topp