Lei av å være gravid

M+A=baby

Forumet er livet
Marsboerne
VIP
Sommerfuglene 2017
Nå begynner jeg å bli skikkelig drittlei av å være gravid! Det er ikke noe koselig lenger (nesten), det er bare et ork!
Er så sliten og slapp for tiden, og jeg gjør ingenting. Kjeder meg skikkelig fordi jeg ikke gjør noe, men orker heller ikke gjøre noe særlig siden jeg er så sliten. Er jo bare en ond sirkel.
Vil bare ha ungen ut NÅ! Og det er 5 uker til termin... Hvordan skal dette ende:(

Har det litt sånn innimellom selv. Hehe spis god mat, sov mye og ta egenpleie. Det er kjempegodt og kanskje tida går litt raskere? Har termin 3 mars selv, så er sååå klar for bebisen nå. :-)

Da er vi to, jeg er lei av å være gravid, men ikke klar for fødsel og baby.
Kjenner meg igjen i at man ikke gidder å gjøre noen ting fordi man er så sliten. Savner å ha energi og overskudd, men har jo skjønt at det ikke kommer til å komme når babyen er ute heller..

Kjenner følelsen! Vil ikke at hun skal komme riktig enda, 6 uker før er litt vel tidlig, men om 3-4 uker kan hun bare komme! Alt er tungt, ubehagelig og slitsomt. Prøver å tenke at jeg skal nyte, siden dette sannsynligvis er siste gang, men er ikke så lett når formen er dårlig...

Jeg sliter litt med søvnen om dagen og siden i går har jeg hatt hyppige spontane kynnere (ikke hatt før) og av og til litt nedpress, men håper at han holder seg inne i 2 uker til i hvert fall, og gjerne litt over termin også, har så mye som skal ordnes først :)

Her går det veldig på dagsformen altså.. På de gode dagene syns jeg liksom det er greit om jeg går helt til termin, mens på de tunge dagene med mye vondt skulle jeg ønske ho kom i går. Jeg koser meg med spark og bevegelser i magen, men gleder meg så fælt til å treffe ho. Og så har jeg disse småprosjektene mine som jeg gjerne skulle gjort ferdig da, før ho kommer.. Mange tanker, men jeg får ikke gjort noe særlig fra eller til uansett :) Ho kommer når ho kommer - som kjent..

Ikke lei ennå nei, selv om alt er tungt og slitsomt. Gleder meg masse til permisjon fra neste helg. Da skal jeg kose meg og slappe av. Har litt små ting som jeg har tenkt å gjøre før han kommer, blandt annet albumlaging. Er svært forbredt på å gå på overtid da storebror kom 9 dager over, så jeg blir helt stressa av tanken på om han skulle komme før. Storebror derimot er lei av at jeg er gravid og vil ha babyen sin ut NÅ! ;)

termin 3 mars og begynner å bli tung, sliten og gleder meg til hun kommer ut. Prøver å gå tur hver dag eller ta en tur på treningssenteret 1-2 ganger i uken da jeg er sykemeldt, men får fort vondt under bena.

Flere som må på do 2 ganger i timen? Og hvordan er det med venner/familiebesøk? Orker dere mye sosialt eller er dere mest hjemme?

Jeg orker ikke være noe særlig sosial. Er egentlig greit nok, siden jeg ikke har så mange å være sosial med. Er bare sviger og en venninne som jeg har her i byen, min familie og mine venner er i Oslo. Kanskje derfor det føles ekstra stusselig, ville gjerne vært litt mer med familien min. Før jeg ble sykemeldt (jobbet i Oslo) orket jeg ingenting etter jobb, og nå som jeg er sykemeldt og har litt overskudd er jeg for langt unna venner og familie.
Typisk!

Tisser hele tiden og orker hvertfall ikke trene. Prøver å gå tur hver dag, er godt å komme seg ut og bevege seg litt. Men det er i rolig tempo, blir fort svimmel og anpusten.

Er ikke lei helt ennå, men har 6 uker igjen. Merker at jeg er sliten og har vondt i kroppen stadig mer. Men er heldig og er ennå i jobb, og da går jo dagene.

Nå begynner jeg å bli skikkelig drittlei av å være gravid! Det er ikke noe koselig lenger (nesten), det er bare et ork!
Er så sliten og slapp for tiden, og jeg gjør ingenting. Kjeder meg skikkelig fordi jeg ikke gjør noe, men orker heller ikke gjøre noe særlig siden jeg er så sliten. Er jo bare en ond sirkel.
Vil bare ha ungen ut NÅ! Og det er 5 uker til termin... Hvordan skal dette ende:(

Jeg har det akkurat likt!!
Å jeg er "lenka" fast i tillegg også.
(Innlagt med høyt BT)
Så for meg har ikke dette vært noen koselig/fin graviditet.
Har "bare" seks uker igjen

I dag er jeg så lei at det er rett før jeg ringer til sykehuset for i gangsettelse.

Har cirka 2.5 uker igjen til termin.

Jeg også er drit lei! Nå vil jeg ha lille gutten min ut!! 3 og en halv uke igjen til termin!

Hvordan går det med dere?
Her ble det haste ks. Så jeg fikk en liten gutt den 25. Februar.
Han var 2450 og 47 cm lang

Sent from my iPhone using BV Forum

Jeg merker jeg begynner å gå lei nå altså. Er sliten om dagen, ryggen verker og hormonene raser. Men om det er sånn det er på slutten, eller om det bare er en periode jeg er inne i, det vet jeg ikke. Og så ser jeg jo at mange får babyene sine om dagen, og da begynner det å klø litt etter å treffe ho Nuh! ;)

Har vært lei denne uka her, men hadde nok mye med at omgangssyken kom og tok hele familien, og jeg var helt utslått. Har aldri hatt det så grusomt noen gang og trodde jeg skulle stryke med. Omganssyken er jo fæl nok fra før av, så å få det 38 uker på vei var jo selve marerittet. Men, nå er vi friske igjen og jeg kjenner at jeg klarer å grave frem litt mer tålmodighet.

Var drittlei forrige uke, men denne uka er jeg litt mer positiv. Har slått meg litt til ro med at jeg bare må vente, og prøver å nyte tiden. Men med hormonsvingningene mine kan jeg plutselig bli lei igjen!

Hvordan går det med dere?
Her ble det haste ks. Så jeg fikk en liten gutt den 25. Februar.
Han var 2450 og 47 cm lang

Sent from my iPhone using BV Forum
Ikke så fødeklar som forrige uke, virker som jeg har gitt opp..

Mannen tror det er rie hvergang jeg sier au...

Sent from my iPad using BV Forum

Her går det ei kule varmt om dagen! Med 4 uker igjen til termin blir ukene lange, 3 uka jeg går 100% hjemme...med alle plagene som følger og lite energi. Her skralter bekkenet skikkelig om dagen, i tillegg til rygg, kynnere og nedpress! Energien er derfor på bånn, så får nesten ikke gjort annet enn å slappe av på sofaen. Kan tro det ble månelyst i dag da TV -signalene forsvant, og de ikke kommer før tidligst i morgen og fikser det! På toppen er jeg dødsøm og har vondt under ribbeina, så det kjennes som huden sprekker fra innsiden! Synes veldig synd på meg selv!:( Gubben torde ikke annet enn å kjøre på butikken og kjøpe is til meg, som jeg virkelig hadde cravings på...snill er han, selv om han lo godt av temperamentet mitt etterpå...noe som ikke akkurat hjelper på humøret til en gravid og hormonell kvinne... lunta har vært kort siste dagene ja, men kommer av at jeg er så lei! Huff! :(

Skikkelig lei i dag, masse kynnere som sikkert ikke fører med seg noe som helst :( skal på kontroll på sykehuset i morgen og håper så veldig på gode nyheter.... Samtidig som jeg frykter at legen ikke engang vil sjekke modning

Har kastet opp så mye også, så føler at jeg ikke har krefter til noe som helst!

Back
Topp