Lei av å være gravid!

Lykkeliten

Glad i forumet
Dere får rett å slett bare dømme meg etter dette her heller, men tror dette her er noe av det verste jeg har vært bort i! Så blåser det heller ut her så kanskje forholdet våres her hjemme heller overlever :) ..
Jeg føler meg skitten på innsiden av kroppen! jeg har blitt feit å i tilegg så beveger jeg meg som en snegle.
ALT går i snegle tempo, hjemme ser det ut som et dass å ingen ting er på plass.. I dag så har jeg fått 15 kommentarer over hvor stor jeg har blitt å at det ser ut som jeg kan få på dagen, ikke morro å få høre det av nesten alle de på jobb.
Jeg har alltid vært den personen som venter i en evighet på at andre skal bli klar, har alt ryddig å på stell.. Nå flyter det rundt her å allikevel føles det ut som ikke jeg gjør annet å rydde.
ALT detter ned på gulvet å det er et herk å bøye seg ned å plukke det opp... Det er varmt å alt for mange har for store krav til hvordan jeg skal være å oppføre meg... Jeg vet ikke helt men det føles ut som jeg er på vei til å knekke sammen... orker ikke dette her noe mer, har null glede av det. Itilegg kommer bekkenløsning å har et ekkelt ubehag i magen..

Stakkars dere som får høre på meg..
Å mange vil nok sikkert tenke at jeg vil bli en dårlig mor å kanskje ikke burde bli gravid i det hele tatt.
Å om dere mener det, ja, så fortener jeg nok å høre det for føler meg ikke som noen god mor..

Tror de fleste tenker som dette av og til :-) jeg elsker å være gravid, men av og til blir jeg så oppgitt av rot og dårlig form at jeg har lyst og sette meg ned og gråte(og det gjør jeg også av og til.) meen så tenker jeg på hva som kommer ut av dette :-D

Selv om du føler det sånn, så betyr det ikke at du blir en dårlig mor kjære deg. Skjønner godt din frustrasjon, og det er klart at det ikke er så gøy når alle må kommentere hvor stor man er blitt osv. Iallfall ikke når man føler seg stor og tung selv også. Også er det alle disse hormonene som herjer i kroppen da, det er slitsomt nok i seg selv... Vi har det heller ikke "perfekt" hjemme nå som jeg er gravid, for jeg har rett og slett ikke den energien til å fly å rydde og vaske hele dagen. Det tror jeg er helt normalt, så du skal ikke bry deg med det. Det er viktigere å høre på kroppen sin, og ta seg pauser i hverdagen som en liten hvil midt på dagen f.eks. Det er nok ingen som synes det er supergøy å være gravid hele tiden, spesielt ikke de siste månedene. Men heldigvis blir man "seg selv" igjen etter fødselen, og man sitter der med verdens vakreste skapning i armene :) :) <3 Sender deg en stor klem jeg! Det fortjener du :)

Sender deg en god klem:) det er normalt å føle det slik du gjør nå. Ikke bry deg om bemerkninger rundt magen. Alle vokser forskjellig og bærer ulikt å alle gravide er like flotte;)

her har du en stor klem fra meg også :) du er slettes ikke alene... Er dritt lei av bekkenløsning , kvalme , spying og bemerkninger om at " i mine dager var vi på jobb til terminen, det var ikke snakk om sykemelde seg og å være hjemme da nei! " argh.... !!!!! men men... Vi får bare trøste oss med at det er verdt det når vi får nurkene i hendene ;)

Sender deg en klem og signerer på alt det som har blitt sagt ovenfor her ;) Ikke bare fryd og gammen å være gravid, det er opp og nedturer som med alt annet livet. Av erfaring vet jeg at jeg kommer til å savne magen når den lille er kommet ut i armene våre - så prøver å nyte hver dag som går, så får heller ting være litt på halv åtte ;)

Tusen takk for all støtte, dere er fantastiske! Håper tiden vil gå fort fremover!
Håper bare det går bra her på hjemmebane, har hatt en svært tålmodig mann. Men nå i det siste har han å begynt å slite mener jeg, noe som ikke har gjort det lettere! Samt jeg har blitt verre..

Nei, ting er ikke lett her i livet! :P ....

Huffda, hørtes ikke særlig koselig ut! :s
Sender deg en stor klem, heldigvis er det ikke så altfor lenge til august! :)

Signerer alle :) og sender deg en god klem :)

* Sukkerklompen skal bli storebror i august *

Jeg har vært sykemeldt siden uke 6, pga oppkast og ekstrem kvalme på arbeidsplassen,.siden luktesansen min er helt jævlig.
Bekkenløsningen har kommet og tatt meg også, og orker ingenting. Jeg moter meg opp nå for å snakke med legen ang litt sterkere smertestillende, siden søvnen min og dagene er helt ødelagt..må holde dynen foran munnen for å ikke vekke mannen når jeg skal snu meg om natten..:-/ det er så ubeskrivelig smertefullt. Vil jo gjerne bevege meg mer, men tempoet er jo i 1 km/t..:-P

Får høre også at nå kan det ikke være lenge igjen..:-P

Jo! 3 måneder for pokker!;-)

Nyter de dagene der ting er litt bedre,men forstår deg veldig godt!
Masse god bedring!<3

Føler med deg! Å være gravid er et nødvendig onde på vei til å få barn. Og kun det. Skulle gjerne vært foruten ja!

Back
Topp