Lei av å være gravid :(

MiO04

Glad i forumet
Jeg har med begge guttene likt å være gravid og gledet meg over graviditeten. Den gangen har jeg prøvd å nyte graviditeten, men klart ikke. Jeg vil ikke gå gravid til august :(
Jeg er 29 uker på vei og er veldig tung i kroppen og har bekkensmerter fra h***** :(
Denne graviditeten har vært veldig slitsom både fysisk og psykisk. I begynnelsen var jeg så kvalm at jeg ikke fikk i meg noe på flere dager og legen vurderte sykehus innleggelse og nå som kvalmen forsvant da angriper den jævla bekkenløsningen :(

Jeg er LEI!!!

Stakkar, virker ikkeno særlig ålreit! Håper bekkenløsningen går seg til, og at du får et fint siste trimester :)

Stakkar, virker ikkeno særlig ålreit! Håper bekkenløsningen går seg til, og at du får et fint siste trimester :)
Enig. Er ikke noe godt å må gjøre noe når en ikkee ønsker det.
Er det ikke noen du kan snakke med som kan hjelpe deg med negative tanker, få fram positivitet istede:)

* Sukkerklompen min ska bli storebror i august <3 *

Jeg kjenner meg så godt igjen i det du skriver. Mitt forrige svangerskap var preget av bekkenløsning fra h... de siste 5 mnd, og dette hadde jeg forbredt meg på da jeg fant ut at jeg at gravid igjen. Denne gangen skulle det allikevel komme flere ting som gjør det tungt. Jeg har hatt de samme plagene som du skriver her, med oppkast som bare ble overlappet av bekkenløsningsplager! Har allerede vært sykmeldt i 6 mnd, og det er lenge til august! Vi får håpe varmen har en positiv effekt på bekkent, og at det siste trisemesteret "løper" av gårde!
Det er lov å være lei, og det er tross alt ditt tredje svangerskap! Alt er annerledes når du har to du skal være der for i tillegg! Jeg har bare en fra før, men merker at siden det er såpass mye plager, så gjør det det enda tyngre på det psykiske planet. Bare send en mld i innboks om du føler for å få en utblåsning, det kan være godt få det ut, og da blir det til noen andre enn de nærmeste (som også kan være godt innimellom). Håper du har det bra i dag, og får slappet litt av når de andre er tilbake på "sine" ting.

Jeg er SÅ enig!
Dette svangerskapet har ikke vært moro i det hele tatt!

Første gang jeg var gravid var jeg 18 år, og det gikk som en lek, jeg jobbet frem til fødsel, og var med på alt, klaget aldri. Nå er jeg 30, og det er betydelig værre! Jeg føler jeg er tung som en elefant, har migrene flere ganger i uken og bekkenplager fra H*****. Nå sover jeg nesten ikke om nettene heller.
Jeg klarer ikke sitte ordentlig, klarer ikke gå ordentlig, synes det meste er skikkelig slit. Har jo to unger som skal følges opp på skole og idrett etc, så det er jo ikke bare å ligge på sofaen heller.
La det bli juli/august så kan vi føde!
Jeg vil ha kroppen min tilbake!!!

Jeg er SÅ enig!

Første gang jeg var gravid var jeg 18 år, og det gikk som en lek, jeg jobbet frem til fødsel, og var med på alt, klaget aldri. Nå er jeg 30, og det er betydelig værre! Jeg føler jeg er tung som en elefant, har migrene flere ganger i uken og bekkenplager fra H*****. Nå sover jeg nesten ikke om nettene heller.
Jeg klarer ikke sitte ordentlig, klarer ikke gå ordentlig, synes det meste er skikkelig slit. Har jo to unger som skal følges opp på skole og idrett etc, så det er jo ikke bare å ligge på sofaen heller.

My words exactly! Jeg vil ha igjen kroppen min!

Jeg er lei av den stadige vektøkningen som jeg ikke klarer å stoppe, jeg er lei av at bekkenet hindrer meg i å gjøre ting jeg vil/må, og jeg er lei av å holde meg unna mat og drikke jeg ellers ville ha spist mye av...

Sommeren pleier å gå fort, så jeg håper ikke dette året blir et unntak (!).

Håper hodet til babyen fester seg tidlig i dette svangerskapet, slik at bekkenløsninga stabiliserer og slutter å gjøre så vondt! Var mye bedre å gå gravid første gangen, mn ser en ende på dette svskapet nå når jeg har nådd uke 28 :) å så hjelper det å ikke jobbe... ! Redebygging planlegges ;)

Takk for gode ord jenter :)
Syns det er flott at det finnes slike forum hvor man kan møte andre i samme situasjon :)
Håper at det ordner seg for alle dere andre og det snart blir slutt på de plagene :)

Kjære MIO04, du er ikke alene i dette.
Jeg føler det samme og etter at jeg tok i bruk krykker p.g.a bekkenet, så alt ble grusomt. klarer ikke og gjør hos arbeid engang. Er dr*** lei av alt rot rund meg og klarer ikke å gjør noe med det. Blir rett og slett dårlig av å se huset sånn. mannen rydder jo, men ikke sånn som jeg gjør. bekkenet og krykker hendrer meg og gjør hva som helt, for at det er vondt å stå og gå og..........

Håper verklig at sommeren går så fort , og ønsker at jeg kunne føde så fort som mulig så får jeg kroppen og energien tilbake.

Jeg er SÅ enig!

Dette er nett som her, eneste forskjell er at det er noen mnd til jeg er fylt 30 :p og var 19 med første.

Back
Topp