Lei av å svare ..?

Sjokkabolla

Forelsket i forumet
Er dere lei av å svare på når dere har termin? Hvor lenge er det igjen..? Går du enda..? Hvilket kjønn var det igjen? Er du lei nå??

Synes jeg svarer på dette hundre millioner ganger for dagen. Og gjerne de samme folkene om igjen og om igjen.. Vet at folk bryr seg. Men mange vil bare "small-talke" å da blir jeg helt sprø. Min mann sier det samme. Han har konkludert med at nå skal han svare oktober når noen spør når terminen er, bare for å se om folk faktisk hører etter :D :D :D

Gutt 13.06.2006
Gutt 16.09.2008
Termin 05.juli

Er ikke lei av det. Bare lei av å høre ''du ER SÅ STOR''.... Er de samme 2-3 som sier det om igjen og om igjen.
Kanskje jeg skulle latt hormonene tatt overhånd en dag og begynt å grine fordi jeg er så dritt av å få høre det - kanskje det hadde stoppa kjeften på dem? :p

"Nei jøss, er du her enda? Trodde du hadde nedkommet jeg nå!" "Nei, det er lenge til, slutten av juli".

Ikke har jeg spesielt stor mage heller i forhold til mange andre jeg ser, men der følte jeg meg diger... Jaja :) Gamle damer altså!

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Venter en liten gutt 25. juli <3

Det blir ganske mange spørsmål i løpet av en dag, særlig når jeg er på jobb. Det er forsåvidt greit når de spør om hvor lenge jeg har igjen, men mange er så fryktelig opptatte av barnets kjønn. Det er nesten fascinerende at folk jeg aldri har møtt før tydeligvis vet bedre enn legen og jordmoren som har tatt ultralydene mine hvilket kjønn det blir. Noen gir seg heller ikke, og insisterer på at jeg får en gutt bare ved å se på magen min, selv om to ultralyder har vist jente. :)

KLOK AV SKADE svarer jeg at jeg har termin 1 august (har egentlig 18 juli) Hvorfor? -Da slipper jeg all purringen og masingen fra ca 10 juli og utover....P.L.A.G.S.O.M.T.

Var en vittigper (ironisk) på facebook i 2009 som skrev type "Kom igjen...heng i og fød!! Vi venter i spenning!!" på wallen min da jeg satt der tjukk og jævlig med bollemus og hemorider... Fikk fullstendig rablekok!!!
Skal ALDRI røpe terminen min igjen...(unntatt her da)
Og ja...en blir lei av å svare...

Jøss du må jo sprekke snart!!!! Er du her enda, den har jeg også fått.... Nå er det jo ikke lenge igjen... Når jeg sier jo det er nesten 2 mnd (termin 30 juli) får jeg bare store øyne. Det verste er at jeg egentlig ikke er så stor. Har gått opp 7 kg til nå og er ikke overvektig til "vanlig".

Jeg er lei av svigermor og søstera hennes som i mange mnd "Åhhhh su er såååå stor!" Som nå ht endret til; du er jo ikke stor, jeg var MYE større, hun blir ikke så stor skal du se. Hun er en liten baby hun"...... Ja ja de vet nok bedre en legene på Siv!

Venter ei tulle 4. Juli 2013

Jeg får faktisk ikke mange spørsmål men når folk spør så blir jo alle overrasket at jeg er kommet så langt og mener magen min er kjempe liten. Men mor og mormor sier at de aaaaaldri var såååå stor som jeg er, akkurat som om det er om å gjøre å ha vært minst.

Er lei alt pratet, kommentarene og hva andre synser og mener... Men er ikke lei av svangerskapet da:)

Er lei alt pratet, kommentarene og hva andre synser og mener... Men er ikke lei av svangerskapet da:)
Enig;) godt sagt

Venter ei tulle 4. Juli 2013

Enig!

"Du har MYYYE større mage enn det jeg hadde", "Se, der kommer tjukka", "Han kommer nok på bursdagen min"

Har hørt disse hundrevis av ganger og begynner å bli mektig lei, ja.

"NÅÅÅÅ kan det ikke være lenge igjen?"
"Guuuri-malla, 6 uker? Han kommer jo til å veie 5 kg"
"Nå ser jeg du er lei"
"Har du fått vann i kroppen"?

Så mye teite ting å si!!!
Skal i bryllup i dag, mange ukjente mennesker. Men jeg vet jo at det eneste jeg snakker med alle om er graviditeten, plagene mine, og formen min.
Perfekt start på en samtale: "OJ, du kan ikke ha lenge igjen"? Så kommer alle andre spørsmålene!!!

Er så lei av alt snakket om meg og babyen min!!! Synes det er hyggelig å snakke om andre ting og jeg!

Jeg er dritt lei.
-lurer på hvordan du ser ut om du går til termin
-gikk du over med første
-tjukka
-hvordan er formen
-er du lei?
-hvor lenge har du igjen?

Jeg har 6uker igjen og er dritt lei! La meg være, og slutt å ta på meg, jeg kjenner deg ikke!!!!!!

Heldigvis har jeg ikke fått så mye mas. Var en periode når eg var rundt 27 uker at folk på jobb spurte og ble overrasket over at det var så lenge igjen. Og så fikk jeg litt i går for det var min siste dag på jobb før ferien og perm :D
Så eg har nok vært litt heldig akkurat der :)

Er ikke lei av det. Bare lei av å høre ''du ER SÅ STOR''.... Er de samme 2-3 som sier det om igjen og om igjen.
Kanskje jeg skulle latt hormonene tatt overhånd en dag og begynt å grine fordi jeg er så dritt av å få høre det - kanskje det hadde stoppa kjeften på dem? :p

Jeg har også fått høre det der. Veldig irriterende. Men mest irriterende om dagen er det når folk tror at jeg har en uke igjen til termin - da føles det ekstra lenge til termin, synes jeg. Og så blir jo en del ganske flaue når jeg sier at termin ikke er før 17.juli, hehe...

Jeg blir ikke lei av at folk viser interesse for magen og babyen :) Men syntes det er litt slitsomt at alle skal påpeke hvor liten magen er.

Det eneste jeg er litt lei av er at alle kommenterer hvor liten magen min er... "Hæ, bare fem uker igjen til termin? Er du sikker på det er en baby der inne?" ;)

Er igrunn ikke lei..Mye spørsmål rundt graviditet og baby, men syns igrunn bare det er koselig :)

Jeg merker jeg er lei nå.. Kun fokus på magen når man er ute blant folk. Men, er jo sånn det er.. Og når babyen kommer ut.. Så blir det mas da også :) er babyen snill?? Har du mat til den??? Så kommer de gjerne med gode råd og sine fødsel og baby-historier

Jeg merker jeg er lei nå.. Kun fokus på magen når man er ute blant folk. Men, er jo sånn det er.. Og når babyen kommer ut.. Så blir det mas da også :) er babyen snill?? Har du mat til den??? Så kommer de gjerne med gode råd og sine fødsel og baby-historier

Åå kjære vene... Det hadde jeg nesten glemt. Hvor mye bedre alle andre kjenner hva som er best for deg og din baby... Og hvordan ting best gjøres..? Huffameg.. Tror jeg graver meg inne til jul.

Gutt 13.06.06
Gutt 16.09.08
Termin 5. Juli

Back
Topp