Lei av å spy!!!

Kali

Forelsket i forumet
Jeg er så lei av å spy :( Spydde hver dag helt til fødsel sist og han er 11 mnd nå, så det er ikke så lenge siden. Denne spira her var ikke planlagt og jeg spyr flere ganger om dagen nå også. Huff, er så sliten. Eldste er 3 år, så har hendene fulle.

Blæææ dagens syteinnlegg fra meg! Andre som sliter med spying hver dag?

jeg har angst for å spy etter første svangerskap, alt jeg kan gjøre er å sende deg en god klem og si til dere hold ut, forhåpentligvis så gir det seg tidligere denne gangen...

Uff,skjønner deg. Ennå jeg spøy "bare" i to mnd (ca hver halvtime) med datteren min. Er litt alternativ av meg jeg da,så jeg kontakter en healer jeg kjenner. Ble kvitt kvalmen på dagen og hadde et flott svangerskap resten :-)
Håper du slipper lettere denne gangen da.

Uff,skjønner deg. Ennå jeg spøy "bare" i to mnd (ca hver halvtime) med datteren min. Er litt alternativ av meg jeg da,så jeg kontakter en healer jeg kjenner. Ble kvitt kvalmen på dagen og hadde et flott svangerskap resten :-)
Håper du slipper lettere denne gangen da.
Uansett hvor lenge man spyr så er det forferdelig!! Håper jeg også "bare" spyr i 1 trimester og slipper etter det. Hvordan er formen denne gangen?

Uansett hvor lenge man spyr så er det forferdelig!! Håper jeg også "bare" spyr i 1 trimester og slipper etter det. Hvordan er formen denne gangen?

Jeg er kvalm,men har bare kastet opp en gang. Skal på båttur med datteren min i morgen....kjenner jeg gruer meg til masse folk og lukter :-( vi får krysse finga for oss begge :-)

Kaster opp masse selv. Så er innlagt på sykehuset. Da kroppen ikke får i seg verken mat eller ikke. -9kg å føler meg som ett spøkelse i huden.

Back
Topp