Lei av å fly på do hele tiden...

cria

Flørter med forumet
Jeg synes ikke jeg gjør annet enn å tisse.. jeg flyr ned den dodøra hele døgnet. Mest irriterende er det å være på toalettet 3 ganger i løpet av natta.. Gir dette seg litt snart? Har lest noen steder at det gir seg litt i midten av svangerskapet.... Håper virkelig det snart :)
*klagerlitt*

For min del var dette et problem i første og siste trimester. I første pga at den glatte muskulaturen eller hva då nå en het blir slapp og i siste pga at Odin presset på blæra.

Varia skrev:
For min del var dette et problem i første og siste trimester. I første pga at den glatte muskulaturen eller hva då nå en het blir slapp og i siste pga at Odin presset på blæra.

Samme her

jeg synes det var ille omtrent hele svangerskapet sist. men nå har jeg veldig "liten" blære.. hehe. er helt enig med deg, det er fryktelig irriterende på natten! blir sprø. Hadde vært deilig å fått sove en hel natt..

L86 skrev:
jeg synes det var ille omtrent hele svangerskapet sist. men nå har jeg veldig "liten" blære.. hehe. er helt enig med deg, det er fryktelig irriterende på natten! blir sprø. Hadde vært deilig å fått sove en hel natt..

det er som de sier, en forbredelse på at den lille kommer og vil vekke deg  i løpet av natten.. Bare håper jeg kan sove en hel natt snart :) Kan jo ikke slutte å drikke helle akkurat ....

cria skrev:

L86 skrev:

det er som de sier, en forbredelse på at den lille kommer og vil vekke deg  i løpet av natten.. Bare håper jeg kan sove en hel natt snart :) Kan jo ikke slutte å drikke helle akkurat ....

ja, men jeg har allerede en som er våken innimellom.. å de resterende nettene ønsker jeg å sove men skal ikke klage.. hadde vært deilig med et par hele netters søvn før august bare.. hihi

Merket ingenting til det i 1.svangerskap og ikke noe i dette heller hittil ... 

Jeg har lest at etter ca uke 12, så stopper det, da vokser livmoren opp og presser ikke på blæren lenger. På slutten av svangerskapet så er det hode som presser på etter at det er festet.
Så det går nok snart over.
Tips: Prøve å ikke drikke så mye sent på kvelden! Det funket her :)

T|ram skrev:
Jeg har lest at etter ca uke 12, så stopper det, da vokser livmoren opp og presser ikke på blæren lenger. På slutten av svangerskapet så er det hode som presser på etter at det er festet.
Så det går nok snart over.
Tips: Prøve å ikke drikke så mye sent på kvelden! Det funket her :)

emoticon Det har blitt litt bedre de siste dagene, er bare på do en gang om natta :) Krabber jo over 12 uker og greier :) så håper det blir mulig med en hel natt snart.. hadde vært superdigg ! Ikke alle er så heldige som Immababy her emoticon  hihi...

Back
Topp