Lei av å bli lurt

PuseBebi

Nybakt mor for første gang
Juli13-jentene
Nå er jeg drit lei disse kynnerne eller maserier eller hva det nå er. Har hatt de i ukesvis og føler de er til ingen nytte. De sitter mest i korsryggen, men jeg må ikke puste meg igjennom de. I dag har de forsåvidt kommet oftere men jeg synes ikke de tiltar noe i styrke annet enn at jeg føler jeg må nr to innimellom når de kommer. Jeg håper jo hver gang at det skal være noe som er på gang, men tviler sterkt. Er jo en drøy uke igjen til termin uansett.

Skal til jordmor i morgen. Kanskje hun kan sjekke om de har noen effekt? Måtte dere be om det eller skjer slikt av seg selv nå som det et nære slutten?

Skulle helst vært foruten slik at jeg virkelig skjønte når ting var på gang :)

----------------------------
Termin 17. juli ❤

Uff, det høres slitsomt ut, krysser fingrene for at det snart skjer noe mer.

Jeg fikk et lite tips av jordmor på siste kontrollen jeg rakk før fødselen (dagen før faktisk); hun sa at jeg kunne prøve å presse på et akupunkturpunkt på utsiden av lilletåen, rett utfor neglen. Man skulle visstnok trykke med neglen (eller bruke tennene :) ) til det gjorde vondt. Vi trykket litt, men jeg vet jo ikke om det var det som gjorde at jeg fødte dagen etter. Det er jo lov å håpe! He, he, det blir "Gubben Noa beit i tår så det gjorde vondt" i praksis... :)

Da er vi to!! har blitt skikkelig lurt av det som kjennes ut som vonde rier to ganger no, og ellers har eg kynnere konstant! Lurebaby :p LITT utålmodig også siden jeg er 7 dager på overtid!!

Uff, det høres slitsomt ut, krysser fingrene for at det snart skjer noe mer.

Jeg fikk et lite tips av jordmor på siste kontrollen jeg rakk før fødselen (dagen før faktisk); hun sa at jeg kunne prøve å presse på et akupunkturpunkt på utsiden av lilletåen, rett utfor neglen. Man skulle visstnok trykke med neglen (eller bruke tennene :) ) til det gjorde vondt. Vi trykket litt, men jeg vet jo ikke om det var det som gjorde at jeg fødte dagen etter. Det er jo lov å håpe! He, he, det blir "Gubben Noa beit i tår så det gjorde vondt" i praksis... :)
He he, kanskje det gamle barnerimet har noe for seg :)

Termin 17. juli ❤

Da er vi to!! har blitt skikkelig lurt av det som kjennes ut som vonde rier to ganger no, og ellers har eg kynnere konstant! Lurebaby :p LITT utålmodig også siden jeg er 7 dager på overtid!!
Uff, håper i hvertfall det skjer noe for din del snart da. :) Jeg tror ikke jeg hadde vært god å ha med å gjøre om jeg skal gå på overtid ;)

Termin 17. juli ❤

Har hatt det som deg men nå de 2 siste dagene har det dabbet av...? Jeg har endelig fått sove litt om natta fordi vondtene i ryggen har dabbet + kynnerne. Har fortsatt en del kynnere men ikke fullt så mye.
Skulle ønske kroppen kunne forklart hva i svarte helveeeeeeeeeeeee... den driver med nå.
Planlegger den overtid klikker det for meg :P

Har hatt det som deg men nå de 2 siste dagene har det dabbet av...? Jeg har endelig fått sove litt om natta fordi vondtene i ryggen har dabbet + kynnerne. Har fortsatt en del kynnere men ikke fullt så mye.
Skulle ønske kroppen kunne forklart hva i svarte helveeeeeeeeeeeee... den driver med nå.
Planlegger den overtid klikker det for meg :P
Forhåpentligvis lader kroppen din opp fødsel ;)

Termin 17. juli ❤

Back
Topp