LEI AV Å VENTE!!!

storemagepus

Blir kjent med forumet
[:'(]
Er snart ved termindato, men føler på meg at det kommer til å ta lenger tid før jeg får se mitt lille gull. Er så utålmodig!!
Blir så lei av alle som kommenterer det- Du går her og rugger enda??!
Hjelper ikke på tålmodigheten min akkurat!
Har vasket rundt idag for å få tida til å gå...Nå må jeg ha en pause, for det pumper i føttene...Magen er som en fjelltopp enda- og slimproppen har jeg ikke sett snurten til, så det er ikke tegn til at noe skal skje med det første..[:@]

Forrige gang jeg var gravid hørte jeg rådet om at sex kunne være med på å sette det i gang. Det er noe av innholdet i sæden som virker modnende på "livmormunnen". Vi prøvde det dagen etter termin, hadde ikke kjent noe tegn til at noe var på gang før det. Jeg sov i to timer og våknet av rier!! Neste formiddag ble hun født! Tilfeldig?? Et forsøk verdt i allefall, om man føler for det da....[;)]

Håper du slipper å vente så lenge. Dagene etter terminen er værst og lengst!

De er ikkje bare dere som er lei. eg har i dag gått 14 dager over termin.. serut som ein elefant. klarer nesten ikkje og gå... uff og uff[:'(] men den gode nyheten min er at på lørdag får eg sjå gulle mitt[:D] gleder meg som ein unge[8D]

har du gått 14 dager over nå? Også skal du gå helt til lørdag?

Føler med deg! Jeg gikk 8 dager over termin, og det var de 8 lengste dagene i livet mitt. Jeg var klar for å føde 2 uker før termin jeg. "Alle" ringte og skrev mld hver dag og spurte om det ikke hadde skjedd noe, om jeg kjente noen tegn etc. Folk mener jo bare vel, og er genuint interesserte, men jeg ble svært sliten og ustabil av det. Følte at jeg ikke innfridde folks forventninger liksom...

Jeg føler med deg, og håper du slipper å gå noe særlig over tiden!

Det er da du legger inn på telefonsvareren:
NEI vi har ikke fått baby ennå[8D]!
hehe..
greit å ha de siste to ukene før termin også, det[;)]

Tekstmeldinger kan man jo vente med å svare på til folk tar hintet [8D]

Får og sei de slik så er de heilt får jevli og gå så leinge over termin. Ja eg må gå til lørdag men de er ikkje lenge til...[8D] Gleder meg veldi mysje til og få han ut nå... min lille Bjørnar[:)] Er lei av at fålk spør meg og den har kommet eller er de bare luft.. de sliter meg ut av alt de mase....[&o]

Takk for tilbakemeldinger, jenter!! Er i fin form jeg da, og ser ikke jeg skal klage når noen av dere er 2 uker over termin!!! Måtte bare få ut litt frustrasjon.Blir så sliten av kommentarer som f.eks fra svigermor; Du må ikke la oss gå og vente så lenge!! og, Når det ikke er skjedd noe enda så blir det ikke før neste helg, da er det fullmåne... Tusen takk, liksom. For jeg venter jo ikke i det hele tatt på at noe skal skje...
glad jeg har dere her inne og dele det med[;)]
Klem

Bare nyyyyyyyyyyyt site tida du går svanger,jeg og fikk di komentarene der men storkosa meg som gravid. Nurket mitt er 2 mnd idag,og jeg har lyst på en til m d samme for alt var så fantastisk! Blir nesten litt misunnelig faktisk når jeg ser gravidmager[;)]

Back
Topp