Lei altså!!

Ønsker2014baby

Elsker forumet
Oktoberskatter 2014
Kan ikke tro at fastlegen min kaldte smertene jeg hadde/har i ryggen 'vondter'... Igår lå jeg og min samboer på sofaen og koste oss. Etter noen minutter sovna han. Plutselig ringte hustelefon som lå helt på andre siden av bordet. Jeg brukte iallefall 5minutter på å komme meg opp fra sofaen (hadde så store smerta i ryggen) å i det æ klarte å ta den slutta dem å ringe..

Poenget mitt med dette innlegget er. At jeg må ha hjelp til å reise meg fra sittende stillinger. Fordi jeg ikke klarer og konme meg opp selv. Strålinger i bena har jeg og. Smertene er så store og jævlige at jeg har lyst til å gråte hver gang jeg må reise meg fra sofa/stol/osv. Ser ut som ei gammel dame i tillegg xD hahah!

Noen som har det lignende? Hva gjør du/dere for å minske smertene? Høres dette ut som 'vondter'? Det er faktisk helt jævlig:(

Sent from my iPhone using BV Forum

jeg hadde det sånn i begge de 2 andre svangerskapa mine.. det er nokk visstnokk vondter som kan følge med ja.. ikke så mye en kan gjøre men for noen så hjelper det med fysioterapi og badetrening.. det hjalp ikke for meg, men vet det hjelper mange. men ingenting medisinsk en kan gjøre uansett hvor mye en ønsker det selv dessverre

Det stemmer nok at det kalles vondter ja. Nå må du få deg time hos fysioterapeut, kiropraktor eller what dver, for sånn kan du ikke ha det! *kikke strengt på*

Du får forlanga at legen skrive ei henvisning t fysioterapi, sånn at du har mulighet t å bli litt bedre :)

Jeg fikk anbefalt diverse yogaøvelser fra legen :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Back
Topp