Lei ☹️

Star1978

Gift med forumet
Assistert-jentene
Kjenner kroppen og jeg er lei No :(
Kan begynne og grine av ikke noe ting, avbare og kjenne på den rare følelsen i kroppen om dagen....
Er så sliten og lei :(
Føler jeg ikke en gang har styrke til fødsel og det gjør meg bekymret og :sorry:
Føler jeg bør ringe jordmor og få ut noe der, men sist jeg var der sa hun at hun var opptatt fram over, pga hun jobber mye på sykehuset og..
Og jeg føler jeg bare ringer og klager... Også begynner jeg nok bare og grine for det e eneste det er og gjøre er og vente...
Føler ikke en gang Samboer gjør noe, føler ham bare klager på meg uansett hva jeg gjør og ikke gjør :sorry:
Ikke sier han noe ang fødsel eller noe som helst, føler meg grådig alene :(

Syns godt du kan ta ein prat med jordmor, partner eller ei god venninne:Heartbigred Det er ikkje godt å føle seg så aleine, og det føles nesten alltid bedre å få tømt seg litt til andre.

Kan begynne og grine av ikke noe ting, avbare og kjenne på den rare følelsen i kroppen om dagen....
Føler jeg ikke en gang har styrke til fødsel og det gjør meg bekymret og :sorry:
Føler jeg bør ringe jordmor og få ut noe der, men sist jeg var der sa hun at hun var opptatt fram over, pga hun jobber mye på sykehuset og..
Og jeg føler jeg bare ringer og klager... Også begynner jeg nok bare og grine for det e eneste det er og gjøre er og vente...
Føler ikke en gang Samboer gjør noe, føler ham bare klager på meg uansett hva jeg gjør og ikke gjør :sorry:
Ring jordmor og snakk med henne om hvordan du har det. For du skal ikke ha det sånn:Heartred Mors psykiske helse er viktig og skal taes godt vare på!

Husker selv jeg var lei og bare ville bli ferdig. Men etter å ha snakket med JM, så greide jeg det frem til fødsel. Så bare å få en prat kan hjelpe :)

Ring du. Er tross alt deg dem skal være der for:Heartbigred

Ring jordmor! Selv om hon har mye å göra så är det inte meningen att man skal känna sig til bry för att man önskar nån å prata med! Att vara gravid ÄR tungt, och på slutten er väl 99% dritlei, så er det bara, men kan hjälpa massa å bara få lufta tankar och få lite sympati och en klapp på skuldra!

Høres ut som du trenger noen å ventilere til for å lufte dine bekymringer. Ring jordmor. Viktig at du mentalt klar når du skal i fødsel ikke bare fysisk. Kjenner igjen følelsen av å være alene og å ta alt som kritikk om dagen. Hadde en stor utblåsning til mannen min i helgen om akkurat de tingene. Jeg er også svært gråtelabil for tiden. Nå er det heldigvis ikke lenge igjen:Heartred håper du får ordnet deg en time til jordmor snart.

Høres ut som du trenger noen å ventilere til for å lufte dine bekymringer. Ring jordmor. Viktig at du mentalt klar når du skal i fødsel ikke bare fysisk. Kjenner igjen følelsen av å være alene og å ta alt som kritikk om dagen. Hadde en stor utblåsning til mannen min i helgen om akkurat de tingene. Jeg er også svært gråtelabil for tiden. Nå er det heldigvis ikke lenge igjen:Heartred håper du får ordnet deg en time til jordmor snart.
Har time på termin dato

Ring jordmor og snakk med hu.
Og det er kanskje ikke så lett for samboeren din heller, han må jo se deg gjennomgå dette.
Hadde en samtale med mannen min her om dagen, og sa at jeg gjorde den vanskeligste jobben, og han sa sarkastisk «ja, for det er så lett for meg å se deg lide» så tror nok de går igjennom en del de også.. :) heldigvis ikke lenge igjen!

Back
Topp