Legopose! *bilder*

Mammaia 81

Elsker forumet
Min lillebror hadde en da vi var små, som mamma sydde, og den mellomste bukkene bruse her i huset har endelig fått en han også :)

Det ligger flere bilder og detaljer på bloggen om noen vil se!

Ønsker alle en natt med sooovende babyer[:)]

Stilig!![:D]

Kjempefin! Og ikke minst praktisk[:D]
Lillemann her har vært våken 4 ganger alt[&o] Send ham litt sovestøv du[;)]
God natt!

ORIGINAL: Venter en liten

Kjempefin! Og ikke minst praktisk[:D]
Lillemann her har vært våken 4 ganger alt[&o] Send ham litt sovestøv du[;)]
God natt!

Takk for det! Sovestøv i bøtter og spann er sendt!!! Håper det hjelper!

Ååå herlig!! [:D] Elsker sånne poser, her i huset har vi så mye lego at skulle vi hatt en sånn pose, måtte den vært like stor som grunnflata på huset [&:][8D] (har ikke sååå stort hus da) [8D]

Jeg har heldigvis endel mere av dette stoffet, så det blir nok en liten en til minstemanns leker også! Men ser klart og tydelig for meg at den fort vil bli for liten :)

Kanskje jeg skulle hatt en til klesvasken, for å bare legge i posen og gjemme vekk? Kanskje den forsvinner av seg selv da?? :D

ORIGINAL: Mammaia 81

Jeg har heldigvis endel mere av dette stoffet, så det blir nok en liten en til minstemanns leker også! Men ser klart og tydelig for meg at den fort vil bli for liten :)

Kanskje jeg skulle hatt en til klesvasken, for å bare legge i posen og gjemme vekk? Kanskje den forsvinner av seg selv da?? :D

Ååå den var genial [:D][8D]

Så fin og smart [:)]

ORIGINAL: Mavir

Så fin og smart [:)]

Tusen takk jenter :) 

ORIGINAL: alruto

Så utrolig kul! Sånn skulle jeg også hatt..en til lego og en til biler![:)] 

jeg oxo, takk for tipset[:)]

Helt genial ja :)

stiligt[:)]

har lurt på hvordan jeg skal lage en sånnein. har sååå mye lego og har ikke plass i vanlig str[8D][:)]

Back
Topp