LEGOLAND

*Gullungene*

Forumet er livet
Noen her som har vært i legoland?

Da har jeg noen spm:

1. Tok dere båt til Danmark?
  2. Hvor sov dere?
  3. Hvor gammelt var barnet deres da dere var der?
  4. Hvor mange dager var dere der?
  5. Total pris med båt, overnatting og inngang i parken? (ca)

ORIGINAL: *Gullungene*

Noen her som har vært i legoland? skal i sommer

Da har jeg noen spm:
  1. Tok dere båt til Danmark? skal ta larvik-hirtshals
  2. Hvor sov dere? hotell
  3. Hvor gammelt var barnet deres da dere var der? 7. 2,5.og ca6mnd
  4. Hvor mange dager var dere der? skal være 5 dager, 4netter. men skal ha 2netter ved legoland og 2netter ved djurs sommerland. bestilt på colorline.no kort-ferie-kortet
  5. Total pris med båt, overnatting og inngang i parken? (ca) 5000. dette inkludere inngang til alle parker, overnatting på hotell 2 dager og feriecenter 2dager, båt, frokost på båten, reserverte plasser hjem på båten.

Ett råd: Reserver littegranne dyrere plasser på båten!
Da slipper dere kaoset i korridoerene...
Feks reserver plass på resturanten. Da får dere gratis buffe' i prisen, i rolige omgivelser...[;)]

Husker ikke navnene nå...
Bort hadde vi plass hvor vi satt i gode skinnstoler og vi hadde hver vår tv. Det var dessuten ost og kjeks og div drikke fritt tilgjengelig.
Veldig avslappende.
Hjem hadde vi plass i resturanten[:)]

ORIGINAL: *Gullungene*

Noen her som har vært i legoland?

Da har jeg noen spm:
  1. Tok dere båt til Danmark?  Ja, tok Larvik-Hirtshals(?)
  2. Hvor sov dere? Hotell i Vejle
  3. Hvor gammelt var barnet deres da dere var der? 1,5 og nesten 4
  4. Hvor mange dager var dere der? Bare en dag i Legoland, men var 4 dager i Danmark
  5. Total pris med båt, overnatting og inngang i parken? (ca) Rundt 6000 for båt t/r, overnatting på hotell 4 netter med frokost og inngang på Legoland, Løveparken og mange andre parker i DK. Vi hadde kort-ferie-kortet fra Color Line. Trur det lønner seg.. hvis ikke så må man jo ut med over 3000 bare for båten på sommeren.

Back
Topp