Legoland med 2- åring?

Jeg synes ikke det. Vi var i Legoland med en på 5mnd, ei på 2 og ei på 7. De to eldste kosa seg like mye..
Hu på da to år kunne være med på flere av aktivitetene, og det var masse spennende og se på for hu.. Og ikke minst så var det hyggelig for oss voksne i tillegg.. :)

Aner ikke, men vi skal nok til legoland til neste år. Da vil storesøster være 3,5år og lillebror 1år - tror det blir stas. 
Jeg tror også storesøster hadde storkoset seg om vi hadde dratt i år (2,5år), men siden jeg har termin i juni tar vi det enkelt og drar til dyreparken i juli en gang :)

Kommer sikkert litt an på barnet, men jeg tror ikke 2år er for tidlig.

En toåring kommer nok til å ha det fint, men jeg tror at barna har mer utbytte av Legoland når de er litt eldre.

Så personlig ville jeg ikke brukt så mye penger på Legolandtur hvis det ikke var større unger som også skulle være med.

Nei da, en 2 åring koser seg sikkert der. Vi skal dyrepark,hunderfossen og slike ting i sommer med 2 åring.Det går så fint så 

Jeg vil anbefale det på det varmeste! Var der i fjor, med en på drøyt ett, en på 2. Hadde en super dag, kunne gjerne vært der i to. Er et veldig ok sted å være med små barn, det er reine og fine stellerom der, flere steder å hvile/spise etc. Er DUPLO- land der, der ungene storkoste seg. Er også ulike tog, baner etc rundt i parken de små kan ta. Ren og pen park, mye å se på. Er ikke enig i at det er bortkasta penger, men barna må stort sett ha med seg en voksen på tingene, så det må man jo vært innstilt på. Selvfølgelig vil en større unge ha mer å gjøre der, får med seg mer etc, men er topp for en liten en også mener nå jeg.

DUploland er supert for de minste, der kan de springe rundt og se og ta og leke, mens foreldrene ser på eller leker med :)

Vi var da sønnen vår var 2 år. Vi koste oss mye! Men vi voksne tittet vel lengselsfullt mot de aktivitetene for de større barna ;)

I sommer skal vi dit igjen. Sønnen vår husker ikke engang at han var der da han var 2 år...
Vi gleder oss alle sammen. Vi voksne vet jo at dette blir gøy :D

Back
Topp