Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Off, jeg også! Jeg skal kjøpe meg støttestrømper som jeg skal bruke på dagtid. Ellers må du sitte med bena høyt så ofte som mulig og bevege føttene (sirkelbevegelser og "tøyninger" er bra). Og det er godt å gå turer på myke skogsstier.
magnesiumtilskudd ; kommer gjerne sammen med calcium, hvilket jo er veldig smart å ta under graviditet + ammeperiode(gjerne istedet for melk i ammeperiode!)
jeg har hatt litt leggkrampe ( for første gang under graviditeten) , men magnesium hjelper de fleste(alle?) så start med kalsium/magnesiumtilskudd ( du får i helsekost eller apotek , tror kanskje du får på vanlig dagligvare og??? (selv jobber jeg i helsekost og kjøper alt der!)
Hei, hadde kjempe trøbel med kramper. Jeg fikk råd fra jordmor-å ta vitaminer B total. Det hjalp litt. Hadde ikke sterke kramper siden, bare av og til rastløs i bena.[;)]
Våknet opp her i går morges at jeg skrek!! HYYYYL
Har aldri opplevd makan til krampe i leggen. Og den varte i noe som føltes som laaange minutter. Var vel heller sekunder ,men herre så vondt.
Strutta med terne og masserte og prøvde alle krampetriks. Uansett, gikk over men nå, dagen etter, er jeg utrolig støl i den stakars leggen.
I dag skal jeg kjøpe kalsium og magnesium tilskudd og fiiine strømper[:D]