leggkramper

Miemor75

Flørter med forumet
har hatt en lei leggkrampe for 2 t. siden. mannen min klarte å strekke den ut, men leggen er kjempeøm ennå, og jeg føler en ny krampe er på vei..................... HVA KAN JEG GJØRE??? blir gal.... klarer ikke å sove, leggen er så urolig og vond[:(] klokken er nå 0410 på natten..... har sovet 2 timer til nå i natt [:(]

Au au. jeg å får leggkramper om natta. Prøv å strekk ut/tøy ut. Også før de kommer. Før du legger deg.
Spis bananer og drikk masse vann, har jeg hørt blitt sagt på forumet her tidligere...

Tilskudd av magnesium hjelper effektivt mot kramper. Er selv plaget av kramper i svangerskapet, men får stor bedring når jeg tar magnesium tilskudd. Kjøpes på helsekost eller apotek.

Jeg har noen få ganger fått leggkrmper nå, Og Jeg reiser meg bare og setter foten I gulvet.....
Da har det gått over med en gang... [:D]

Jeg er plaget med leggkramper, det er fryktelig vondt.. så jeg føler med deg...
Jeg fikk et tips av svigermor om å reise seg opp med engang en kjente krampen kom.. å så gå litt rundt og "hoppe" litt på beina.. det hjelper hvertfall meg.. krampene forsvinner fort... og jeg blir ikke øm fordi krampene rekker ikke å ta tak...

Det kjerringrådet med ulltrå rundt ankelen fungerer syns nå jeg... Eller så er det bare jeg som vil at det skal fungere...[;)]

Nå har jeg spist en banan, håper det blir mindre kramper i natt..

ORIGINAL: Miemor75

har hatt en lei leggkrampe for 2 t. siden. mannen min klarte å strekke den ut, men leggen er kjempeøm ennå, og jeg føler en ny krampe er på vei..................... HVA KAN JEG GJØRE??? blir gal.... klarer ikke å sove, leggen er så urolig og vond[:(] klokken er nå 0410 på natten..... har sovet 2 timer til nå i natt [:(]

Drikk farris, inneholder diverse salter. skal visst være bra mot kramper. Lykke til[:)]

Tusen takk for mange gode tips !! Magnesiumtabletter er i hus (gu så store de var !!), ulltråd på plass rundt begge beina, og jeg strekker godt ut i leggene ganske ofte... + smører meg med en aloe vera krem jeg har kjøpt på vita, Delisan ett eller annet. Skal hjelpe på ømme, stive muskler... Gjør underverker det [:)]

Back
Topp