Leggkramper

Nessa85

Forelsket i forumet
Novemberbarna 2021
Junibollene 2023
Har siste dagene hatt mye leggkramper. Prøver å tøye ut, men kommer like fort tilbake. Andre som plages med det evt gode råd? :happy:
 
Har siste dagene hatt mye leggkramper. Prøver å tøye ut, men kommer like fort tilbake. Andre som plages med det evt gode råd? :happy:

Har begynt å få det på natten/tidlig morgen. Hadde det med nr 2 også. Måtte da ofte opp å gå/strekke ut. Noen ganger hjalp det, andre ganger ikke.
Har ikke prøvd selv, men vet at magnesium tabletter kan hjelpe mot muskelkramper.
 
Magnesium hjelper :) og støttestrømper på dagtid
 
Begynt å kjenne kramper i leggene noen ganger på natta, og når jeg strekker på beina når jeg ligger i senga.
 
Har ikke kramper i leggene, men får en slags urolighet i de. Kommer spesielt på ettermiddagene eller kveldene.
 
Er veldig plaget med dette..våkner av intense kramper :sad015
Prøver å strekke ut massere..kommer spesielt om jeg har vært veldig aktiv på dagen. Skal også prøve med magnesium :happy119
Hilsen fra desemberklubben.
 
Leggkramper her! Hver natt:wacky: Tar magnesium selv om det er omdiskutert om det funker eller ikke (jordmødre/leger er ikke enige om det har effekt eller ikke)- skader ikke å prøve! :rolleyes: Ellers reiser jeg meg opp og går litt/strekker, så gir det seg, men er slitsomme netter;)
 
Har både fått restless legs og litt kramper i leggene. Leste at lave jernnivåer kan forårsake begge deler, så tok nye blodprøver og der hadde det stupt gitt! Så begynte på høyere doser jerntilskudd for 1 uke siden og merker allerede litt bedring, iallefall desse rastlause beino! Magnesium har eg tatt heila tio fordi legen meinte det hjalp mot leamus på auga, men det har ikkje hjulpet mot noko såvidt eg veit :)
 
Jeg har måttet begynne å sove med støttestrømper pga kramper og smerter i beina. Det hjelper godt
 
Back
Topp