Leggkramper

Shio

Forelsket i forumet
Septemberlykke 2016
Jeg slipper billig unna med plager, men kramper om natta får jeg så det holder, i leggene og av og til lår.
Våkna i dag tidlig av at dene ene leggen omtrent vrengte seg til muskelskader og brudd (føltes sånn:-P) og jeg lå og dro desperat motsatt vei mens jeg hadde mest lyst å hyle på hjelp. Huff ;-)
Nå skal jeg forsøke magnesiumtilskudd!
Flere som har disse ekle krampene?

Jepp! Magnesium hjelper :) god bedring!

Har får de av og til. Kunne være ganske plaget med det før også. Våkner på natta med en uutholdelig smerte..!! Magnesium hjelper for meg :)

Våknet faktisk av det i natt :( helt forferdelig så der nesten og skrek. Samboer stakkars våknet og viste ikke hvor han skulle gjøre utav seg xsmile8 har hatt det i ny og ne før. Husker da og begynne med magnesium. Husker og ta pillene de 2 første ukene så e det glemt :)

Ikke hatt de enda dette svangerskapet, men hadde det til gangs med guttene... Magnesium ble redningen!! :-)

Magnesium er vel og bra, men husk å bøye og tøye musklene ;-) jeg ligger i tillegg i badekaret og masserer leggene og evt andre muskler som har stivnet i løpet av dagen.

Jeg slipper billig unna med plager, men kramper om natta får jeg så det holder, i leggene og av og til lår.
Våkna i dag tidlig av at dene ene leggen omtrent vrengte seg til muskelskader og brudd (føltes sånn:p) og jeg lå og dro desperat motsatt vei mens jeg hadde mest lyst å hyle på hjelp. Huff ;-)
Nå skal jeg forsøke magnesiumtilskudd!
Flere som har disse ekle krampene?
Hadde tidlig i svangerskapet :( Håper du snart slipper unna :)

Jeg sliter med kramper i leggene! Ikke av den værste sorten heldigvis, men pleier å våkne noen ganger i løpet av natten av at jeg gjør noe med bena som gir meg legg-kramper. Hjelper å strekke de med én gang, men det er plagsomt alikevel. Forstår ikke hvorfor jeg holder på slik om natten! Hver eneste natt :p

Magnesium er vel og bra, men husk å bøye og tøye musklene ;-) jeg ligger i tillegg i badekaret og masserer leggene og evt andre muskler som har stivnet i løpet av dagen.

Ja trener og tøyer og sånn likt enda som før svangerskapet, men spørs om jeg må trappe opp uttøyingen av leggene hvertfall :-) kjøpte kombinert magnesium og kalsiumtilskudd så da skal vel dette sammen med tøying bedre saken tenker jeg :-)

Kan våkne midt på natten av syke kramper. Må opp å trampe hardt i gulvet så det går over. Ubeskrivelig vondt!

Jeg hadde slike kramper om natten/morgningen en periode, men glad det er borte nå.
Var den ene leggen og lår på samme ben.
Regner med at vitaminene og litt gåing har hjulpet:)

Jaaa, får de innimellom...grusomme! Vet ikke hvor man skal gjøre av seg når de tar tak liksom :eek::eek::confused::hilarious:

NÅ skjønner jeg hva dere snakker om!!! Våknet i natt og kjentes ut som noen prøvde å rive av meg ene leggen! Fy f*en så vondt!!!

Back
Topp