Leggkramper...

Liea

Venter i spenning
Augustmødrene 2014
Marsboerne2017
Noen som har tips?? Har våknet flere netter nå, med begynnende leggkramper. Har også lett for å få krampe under foten på trening(slik at tærne trekker seg sammen under foten nedi skoene). Auauau... :P

Magnesiumstilskudd :) Det hjelper mot "rastløse" føtter, leggkramper og vond muskulatur i beina.

Sniktitter innom her... ;)
Magnesium og banan hjelper mot kramper. Mye plaget med det selv.

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Jeg er ikke plaget med dette nå, men slet forrige gang. Skal virkelig banan hjelpe? Hvor får man tak i magnesiumen?

Gutt 11
Gutt aug/sept 14

Sunnkost feks. Eller andre sånne kostholdsbutikker. :) Sikkert på apoteket også. :)

Jeg har våknet med krampe i den ene leggen hver morgen nå! Men idag var det den ene rumpeballen som fikk gjennomgå! Gud bedre så vondt :-S håper magnesium kan hjelpe

Sent from my iPhone using BV Forum

Jeg er ikke plaget med dette nå, men slet forrige gang. Skal virkelig banan hjelpe? Hvor får man tak i magnesiumen?

Gutt 11
Gutt aug/sept 14
For meg hjelper det å spise banan. Har jeg ikke spist det på en stund, får jeg så leggkramper og urolige bein.
Ett gammelt kjerringråd.
Og magnesium får du kjøpt både på dagligvarebutikker, apotek og helsekostbutikker. ;)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Slet med det hver natt når jeg gikk med han eldste.. Fikk et godt tips av mamma om å knytte en ulltråd rundt ankelen.. Har aldri hatt krampe etterpå men MÅ være ekte ull.. Å du må gå med den hver natt.. Jeg gikk med den hele døgnet da jeg ikke gadd å ta den av og på...

Back
Topp