Leggkramper

0oko0

Andre møte med forumet
hei vil bare dele mitt tips. var veeeeeeeldig plaget med leggkramper om natten, HVER natt fra ca uke 24

fulgte et tips på nettet; det kan være Kalsium og magnesium mangel. kjøpte kalsium og magnesium tabletter for ca 2 uker siden og den siste uken har jeg bare våknet en natt med leggkramper!!! :D
karoline

Jeg sliter med det samme, men etter jeg begynte å drikke to glass melk hver dag har det blitt mye bedre :)

Gammelt kjærringråd sier at en også kan knytte en ulltråd rundt foten :p :) (ikke stramt da såklart)

Takk! Dette skal prøves... Hadde sinnsykt vondt i går natt og med mannen på jobb var det utrolig vondt å strekke ut krampe !

Samme her, men jeg kjører på med ulltråder og tilskudd. I natt glemte jeg tråden og våknet med krampe.. Usj!

hei vil bare dele mitt tips. var veeeeeeeldig plaget med leggkramper om natten, HVER natt fra ca uke 24

fulgte et tips på nettet; det kan være Kalsium og magnesium mangel. kjøpte kalsium og magnesium tabletter for ca 2 uker siden og den siste uken har jeg bare våknet en natt med leggkramper!!! :D
karoline

Huff, leggkramper hver natt? :o Stakkars deg! Har aldri før opplevd leggkrampe, men inatt fikk jeg og jeg begynte nesten å grine! Det var så vondt og jeg kjenner det enda, halter som en anna gammel kjerring..
Så inatt skal jeg knyte ulltråd rundt foten for det der vil jeg ikke oppleve engang til! :S Usj altså!

Huff, leggkramper hver natt? :eek: Stakkars deg! Har aldri før opplevd leggkrampe, men inatt fikk jeg og jeg begynte nesten å grine! Det var så vondt og jeg kjenner det enda, halter som en anna gammel kjerring..
Så inatt skal jeg knyte ulltråd rundt foten for det der vil jeg ikke oppleve engang til! :S Usj altså!

det hjeler å vri fotblad opp og ned når krampen kommer, og massere leggen :) da er det hvertfall ikke sååååå vont dagen derpå! :D

Takk for tipset! :) Men jeg håper jeg slipper det flere ganger! :p
Sambo får det nå og da og jeg har aldri skjønt at det er så vondt, alltid tenkt at det bare er syting! :p

Ulltråden skal knytes løst rundt anklene :)

Back
Topp