Leggkramper!!

~Alexandra~

Gift med forumet
Er veldi plaga me leggkramper på natta for tia!!
Ikkje så veldi arti å våkne opp te grufulle smerter akkurat!![:@]
Noen andre som e plaga me d?
Eller noen som har råd til kordan man kan motvirke dette eller kanskje vet ka d kan komme av...

andre som e plaga

Å jaaaaaaaaa. Noe så jæ.... Viste ikke atd et gjor så vondt. Men det rare er at det kommer kun i Venstre legg... Hva med deg?

Er veldig plaget med det selv! natt til i går skremte jeg vettet av samboeren da jeg så og si datt ut av senga med et brak og hoppet rundt på gulvet og hyla og skrei.... han trodde ungen kom...hehe

off...føle med deg..[&:] Hadde det samme når eg gikk gravid. Det er noe som mange blir plaget av under en graviditet, kommer av hormonforandringene, sa jordmora mi.[:)]
Har ingen gode råd desverre.. Samboern min masserte der krampa va, det hjalp![:)]

HEisann :)
Har vært plaget med leggkramper og nesten-sene-strekk i begynnelsen av svangerskapet, men etter å tatt tilskudd av magnesium (fåes kjøpt på helsekost) ble jeg helt bra. Anbefales!! [:)] . Kan godt kjøpe magnesium og kalsium i ett, og ta to kapsler på kvelden før sengetid. Det funker faktisk!

jeg var utrolig mye plaga av det ja [:@] utrolig slitsomt og vondt [:@]
mener at jeg har lest et sted at det hjelper å tøye beina før du går å legger deg om kvelden. fikk aldri prøvd det jeg da. men hoper for deg at det hjelper lykketil [;)]

Hege 23: Har d i begge beinan, skikkeli ille også, gir sæ liksom ikkje, blir bare verre og verre før d sakte men sikkert går tebake....
Lille_jenta87: Tøye ut leggan d æ klare, men har ikkje hjulpe særli enda... Kjennes ut som om æ har gangsperre etter en real fjelltur eller noe!! Kan d ha noe me at æ står og går på jobb heile dagen?

Dama: Takk for tips om magnesium, prøve d[;)]

ORIGINAL: AlexandraT

Kan d ha noe me at æ står og går på jobb heile dagen?

ja det kan jo ha noe med saken å gjøre ja.. kansje du burde snakke med jord mor om dette. det finnes oxo en krem man kan ha på leggene, men vet ikke om det hjelper så serig da. tror man kan få det på apoteket.

har hatt noen av de.
ikke mye gøy å våkne midt på natt med de smertene.
godt mulig det har noe med å stå/gå mye på jobb.
sitter kun i pausene.
litt massasje hjelper meg.

heisann..har oxo problemer med leggkramper..det er oxo i venstre legg....
men i en periode spiste jeg en del bananer og da hadde jeg ingen kramper..har oxo lest at bananer hjelpe mot dette...har begynt å spise litt igjen nå så får vi se om det hjelper like bra som det gjorde sist....

klem[:)]

Knytte en ulltråd rundt ankelen før du legger deg. Tanten min ga meg dettte rådet,men fikk ikke prøvd det.
Mange som sier det hjelper.

ORIGINAL: lena

heisann..har oxo problemer med leggkramper..det er oxo i venstre legg....
men i en periode spiste jeg en del bananer og da hadde jeg ingen kramper..har oxo lest at bananer hjelpe mot dette...har begynt å spise litt igjen nå så får vi se om det hjelper like bra som det gjorde sist....

klem[:)]

Spis en banan fro dsag nesten æ, så d hjelpe tydelivis ikkje på mæ, hehe[:)]

Au au leggkramper er noe herk!! Har det nesten hver eneste natt jeg også, men jeg har mest i høyre legg jeg da..
Jeg sitter på jobb hele dagen foran en pc, så det er iallefall ikke fordi jeg går for mye.. [&:]
Vi får tro det sklir over etterhvert [:D]

Åhh.. Sliter med samme shiten selv! Leggkramper er noe dritt!

Back
Topp