Leggkramper

Pilde77

Forelsket i forumet
Har de siste nettene slitt med kramper i ene leggen. Er bare så SYYYKT vondt!
Men nå har jeg skaffet meg ubehandlet ulltråd og knytt rundt anklene. Spent på om det faktisk funker! Noen andre som har prøvd seg på det?
- Ellers må jeg vel ut og kjøpe magnesium til uka, men usikker på om det er bra og ta?
Håper ulltråden funker, litt gøy med sånne kjerringråd. [:D]

Uff det hørtes IKKE godt ut! Håper det funker med ulltråden da[;)]

Har hatt mye kramper i leggene ei ukes tid men fikk akupunktur og da ble alt borte[:D]

Grunnen til jeg har fått det er fordi jeg går litt rart ettersom jeg sliter så med bekkenet.

Men så lenge du tror på tråden rundt foten så virker den sikkert den også[:)]

Hadde MASSE kramper i forrige svangerskap, men har sluppet det hittil...

Har hatt tendenser, men klart å stoppe de i tide fåreløpig!

Huff ja sånne har jeg også hatt. Helst midt på natta, hurra!
Men har klart å forhindre noen, de kommer som oftest når jeg strekker på meg..

Hva er dette med ulltråd sa du? Funker det?

Må virkelig bare le! Har ikke hatt antydning til krampe i natt!
Men må nok fungere noen dager til før jeg er helt overbevist! [:D]
- Pratet med noen eldre damer når jeg var på garnbutikken i går. Skal visst fungere mot urolige bein etc også. Er bare viktig at ulltråden er helt ubehandlet, (Ikke superwash eller noe sånt) og at det er ren ull.
Men ingen tvil, jeg skal knyte på meg ulltråd i natt igjen jeg! Så får sambo bare fortsette å få seg en god latter når jeg går og legger meg. [;)]

Så rart!!
Jeg liker kjerringråd jeg.. Man vet aldri om de funker eller ikke! Det kan jo også ha bare noe med psyken å gjøre, men hva gjør vel egentlig det når kjerringrådet gjør nytta si??

Kanskje jeg også skal teste ulltråd hvis jeg blir å plages noe mer med dette, skal i alle fall knytte ulltråd på sambo sine ben!! Kanskje jeg bare knytter hele sambo i ulltråd, hjelper det på utrolige mennesker også? :P

Sliter med kramper i leggen jeg også.. og gud bedre det er ikke mye hyggelig å våkne til midt på natta...[&:] Fungerte den ulltråden, hvordan gjorde du det? jeg sover som regel når det skjer, så rekker jo ikke forebygge før jeg våkner i krampe..

HeHe... Er jo noen meter på et nøste, så fungerer nok fint for å få roligere samboer også! [:D]
-Tror det skal være å bare knyte en tråd rundt hver ankel. Synes det virket så stusselig, så tok å tvinnet den så den ble firedobbel. (Så fikk sambo enda litt mer å le av... [;)])
Men får se, funker det en uke er jeg overbevist. Nå har jeg våknet med enten krampe eller antydning til det fire netter på rad, så utrolig deilig å slippe i natt. [:)] Spent på om det fortsetter sånn. Er jo uansett ingen bivirkninger så verdt et forsøk!

Uff det er ikke noe godt med legg kramper [&:] Hadde mye av det før men da begynte jeg å gå en halvtime hver dag også passet jeg på å strekke på leggende i 15 min etterpå og  da tok det ikke lang tid før legg  krampene gav seg[:D]

Håper du blir kvitt legg krampene[:D]

D slite eg o me!!![&:] Våkne noen netter og det e skam vondt. håpe d gir seg!!![&:]

Det var et tips jeg hadde glemt, takk for påminnelsen! Slet med det de siste to mnd forrige gang, og denne gangen har det begynt allerede.... [:-]

Har begynt å få tendenser til kramper jeg også.. Slapp unna i natt faktisk, så håper det fortsetter sånn. Det er VONDT! [:(]

Så bra at ulltråen fungerte i natt da... Kan tenke med sambo din lo...haha..
Jeg var veldig plaget med dette da jeg spilte håndball..Holdt på å bli gæren...Mamma hadde selfølgelig ett kjærringråd til meg og det var å legge en Sunlight sepe (den gammeldagse såpestykket) i fotenden på senga..hadde det der i noen netter og har nesten ikke hatt det i ettertid..det var kjempe effektivt...
Vært å legge på minnet hvis ikke ulltråden fungerer til neste natt[;)]

Back
Topp