Leggkramper på nettene?

verpesyk

Elsker forumet
Sensommerbarna 2016
❤ Aprilbarna19 ❤
Sliter så med kramper i venstre legg på nettene. Flere? Ødrlegger nattesøvnen å våknes opp av det minst gang per natt.... Må opp av senge for å tøye og bøye for å bli kvitt det!!!!!
 
Sliter så med kramper i venstre legg på nettene. Flere? Ødrlegger nattesøvnen å våknes opp av det minst gang per natt.... Må opp av senge for å tøye og bøye for å bli kvitt det!!!!!

Leggkramper er et typisk tegn på magnesiummangel. Ta magnesium. Det er ikke farlig å ta, og du må ikke oppsøke lege først. Overflødig magnesium skiller kroppen ut.
Veldig vanlig å få mangel på det når man er gravid.
 
Får også lett leggkramper. Fikk sist jeg var gravid også men gikk over så fort ungen var ute [emoji85] Satser på det samme denne gangen [emoji1360]
 
Leggkramper er et typisk tegn på magnesiummangel. Ta magnesium. Det er ikke farlig å ta, og du må ikke oppsøke lege først. Overflødig magnesium skiller kroppen ut.
Veldig vanlig å få mangel på det når man er gravid.

Signerer denne. Magnesium hjelper mot kramper i leggene og urolige bein (restless leg syndrom)
 
Ikke krampe, men senestrekk der imot! Halleluja....:confused:
Men kommer nok at jeg går veldig mye på asfalt på jobben, samt ikke 100% gode bein.
 
Ikke krampe, men senestrekk der imot! Halleluja....:confused:
Men kommer nok at jeg går veldig mye på asfalt på jobben, samt ikke 100% gode bein.
Leste sceneskrekk ;) Litt sløv her. Måtte alle disse tingene gå over etter graviditeten!!!!! :)
 
Leggkramper er et typisk tegn på magnesiummangel. Ta magnesium. Det er ikke farlig å ta, og du må ikke oppsøke lege først. Overflødig magnesium skiller kroppen ut.
Veldig vanlig å få mangel på det når man er gravid.

Takk for tips. Det må prøves. Var ikke slik sist!! :eek:
 
Jeg har mye kramper i leggene på kveldene når jeg ligger på sofaen, tenkte ikke at det kunne være en gravid ting :) Men lurt med magnesium! Skal prøve det jeg også.
 
Jeg har mye kramper i leggene på kveldene når jeg ligger på sofaen, tenkte ikke at det kunne være en gravid ting :) Men lurt med magnesium! Skal prøve det jeg også.
Tilbud på magnesium på Komplett apotek denne uka :p
 
Back
Topp