leggkramper/dårlig blod sirkulasjon

snupso

Blir kjent med forumet
noen som har råd om hvordan jeg kan bli kvitt det. er verst om natta..[:'(]
har prøvd varme bad og massasje, hjelper kun en liten stund[:'(][:'(]
blir glad for tips[:)][:D]..

Ha en fin dag alle sammen[:D]

Magnesium skal ha god effekt. Vet ikke hvordan dette er når vi er gravide men..
En helt ufarlig ting er i hvertfal Vene Balsam. Det får du kjøpt på helsekosten, og hjelper godt. Det er kommet en type til også, husker ikke navnet. Men du kan jo spørre hos en helsekost-butikk?! :)

Et kjerringråd er også å ha en (rød) ulltrå rundt ankelen! :P

Håper det er greit at jeg bruker samme tråd som deg? lurer på det samme.

Jøss, hadde akuratt tenkt og legge inn en tråd ang leggkramper,
noe jeg nå har begynnt å få, forferdelig vondt men er det vanlig at det gjør vondt i leggen i noen dager?
litt vondt å gå på beinet...?

Ja, jeg hadde skikkelig vondti 1-2 dager etterpå, siden jeg ikke fikk stoppet det! gråt jo nesten, så vondt var det... men med en gang jeg trakk foten oppover, gikk det over, og jeg kjente aldri mer noe vondt[:)]

Jeg har ofte vondt i beinet etter en krampe. Sånn type støl følelse Men det kommer jo av at muskelen har vært i helspenn!

Massasje hver kveld helst kan også hjelpe, og støttestrømper. Iallefall mest på blodsirkulasjonen.. Og har man en god BS så vil man vel også få mindre kramper vil jeg tro..

ARNICA OLJE!!! det hjelper, man får kjøpt den på helsekosten, jeg smører (masserer litt lett) meg på leggene ca annen hverdag etter jeg har dusja. og av og til på kvelden når jeg husker det. Etter jeg begynte med den har jeg vært helt kvitt plagene..
Anbefales på det sterkeste!!!!!

*takker for svar.*. har og fått tips i dag, om å bøye ankelen opp og ned 100 ganger per fot hver kveld.[:D]
får peøve litt av hvert.. er blitt myyye verre de siste dagene[:'(]
håper du blir kvitt det du og zone05[:D]

Hjelper arnica-oljen mot rastløse legger og??

Back
Topp