Leggkrampe !

Synne*

Elsker forumet
Idag når jeg våknet fikk jeg min første leggkrampe! Ikke noe godt nei!

Fikk det når jeg gikk med Markus å..

Skaff deg magnesium på apoteket, spør dei om dosering også[:)] Hilsen februarjente med leggkrampe[:-][:-]

ORIGINAL: Svartengel

Skaff deg magnesium på apoteket, spør dei om dosering også[:)] Hilsen februarjente med leggkrampe[:-][:-]

Okei [:)] Takk!

Og så kan du jo drikke meir melk, trur det er noko der me mangler. Håper det gir seg[:)]

ORIGINAL: Svartengel

Og så kan du jo drikke meir melk, trur det er noko der me mangler. Håper det gir seg[:)]

Håper jeg å.. Er ikke noe godt!

Nei det er vondt. Eg har slitt med leggkrampe i venstre fot etter ryggoperasjonen min i oktober og eg blir neppe kvitt den før dette svangerskapet er over[:-][:-]

Jeg sliter også med dette...
Kjøpte den gravid "før fødsel" pakken med 4 tabletter man skal ta en dag. Å der er det med en slik tyggetablett med magnesium (om jeg husker rett).. Å den hiver jeg fordi det smaker PYTON.
Går det ant å få denne i en kapsel så man kan svelge det tro?

Det beste mot legg kramper er etter min erfaring å ta fotbad med magnesiumsulfat 2 ganger om dagen. Vet man får kjøt det på fkbutikkenes nettside. Barnet tar det den skal ha av magnesium og sulfaten er viktig for barnets utvikling, men fås ikke i tablet form så vidt jeg vet.

Masse lykke til, så håper jeg det blir bedre snart.

Back
Topp