Våkner ofte med intens krampe bak på den ene leggen. Aldri hatt det tidligere, og det gjør jammen vondt! Andre som også har nattekramper? Tips til lindring?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg har hatt noen netter nå med kramper i høyre legg. Veldig vondt, men jeg har ikke funnet noe som hjelper, annet enn å bite tenna sammen og vente på at det går over. Har lest at det er veldig vanlig. Spent på om det er andre som har gode tips [emoji4]Våkner ofte med intens krampe bak på den ene leggen. Aldri hatt det tidligere, og det gjør jammen vondt! Andre som også har nattekramper? Tips til lindring?
Jeg klarte ikke jeg heller, hehe! Men fikk hjelp av samboerTakk for tips! Magnesium har jeg hørt hjelper så det må jeg prøve. Tror ikke jeg klarer å røre noe særlig på foten når krampa er der, er såvidt jeg får pustet meg gjennom [emoji23] får håpe det kan hjelpe med tilskudd av magnesium. Greit å vite at det ikke bare er meg da, Hehe.