Leggings/mammatights:-)

LSførstegangs

Glad i forumet
Har dere noen gode opplevelser og erfaringer med tights og leggings?(hva er egentlig forskjellen?!) (Mammaklær.)
Jeg ønsker meg en tights som er tett (ugjennomsiktig), behagelig, stretchy men samtidig fast over rumpa.
Hvor skal eg lete?merker? :-)
Setter pris på tips:-)

Har dere noen gode opplevelser og erfaringer med tights og leggings?(hva er egentlig forskjellen?!) (Mammaklær.)
Jeg ønsker meg en tights som er tett (ugjennomsiktig), behagelig, stretchy men samtidig fast over rumpa.
Hvor skal eg lete?merker? :)
Setter pris på tips:)
Jeg har mamma tights fra HM jeg er veldig fornøyd med de :D

Jeg hadde også fra H&M, gikk helt opp til bh-en :P

Men den var ikke fast som en treningstights om det er det du mener? Den var myk som vanlig bomullstights ;)

Men veldig god! Jeg brukte opp min :P

Veldig fornøyd med hm sine :)

Har fra Hm og syntes ikke de holder på plass noe. Behagelig er de men jeg liker at de sitter litt godt på. Føler meg kjempe stor med de så
De blir kunn brukt hjemme her. Men jeg har en del kg for mye da

Har også kjøpt H&M sine, men de er veldig myke da og gir fort etter så forstår at folk kan syns det er litt irriterende. Jeg liker at buksene holder inn de flotte valkene som dukket opp på hofta i løpet av de siste ukene. Jeg som endelig hadde klart å trene dem bort, hihihi :-)

Kjøpte en ny litt strammere variant på H&M i dag, men noen "skinn" detaljer på beina. De var knallgode på og holdt inne det jeg ønsket og var behagelige over magen.

Har også fra hm og synes ikke de sitter fast noen sted! Veldig behagelige og brukes kun hjemme her. Kjøp vanlig leggings, tror de selger det på lindex blant annet.

Har også kjøpt H&M sine, men de er veldig myke da og gir fort etter så forstår at folk kan syns det er litt irriterende. Jeg liker at buksene holder inn de flotte valkene som dukket opp på hofta i løpet av de siste ukene. Jeg som endelig hadde klart å trene dem bort, hihihi :-)

Kjøpte en ny litt strammere variant på H&M i dag, men noen "skinn" detaljer på beina. De var knallgode på og holdt inne det jeg ønsket og var behagelige over magen.
Har du bilde eller art. nr? Sånn vil jeg også ha! :)

Det er denne her; http://www.hm.com/no/product/57414?article=57414-A&cm_vc=SEARCH
på tilbud nå siden den sikkert er fra vintersesongen, men jeg syns ikke de er for tykke til å bruke nå eller på sommeren jeg. Er det for varmt i sommer så er det som regel også for varmt til å ha vanlig tights så da går jeg for en kortere modell

Ser de har lite størrelser igjen på nett, men i butikken hadde de mange. Jeg kjøpte min i Sandnes. God stretch i dem, jeg måtte ha medium og er 177 cm høy og har ikke de minste lårene akkurat. Bruker som regel L i andre bukser fra H&M

Jeg har også brukt de svarte, mammathightsene fra HM. Syns de var veldig gode! :D

Back
Topp