Legging

• Trådstarter Trådstarter Kickie
  • Opprettet Opprettet
K

Kickie

Guest
Hva gjorde dere med leggingen når de små begynte å krabbe og reise seg og sånt?

Her sliter jeg en del. Med EN gang jeg legger han ned begynner han å krabbe og reise seg osv. Styrer på i sengen. Jeg går bare ut og går inn igjen når han begynner å grine. Legger han ned, sier god natt og går ut igjen. Sånn kan vi holde på i 30-45 minutter. Det ender alltid med at jeg må ta han opp av sengen fordi jeg ikke klarer å roe han nedi lengre, og så sovner han på meg.

EDIT: Og jeg ønsker ikke å bruke noe som minner om Ferber...

Vi måtte holde armene forsiktig inntil kroppen hennes til hun sovna.. Først da roet hun seg..
Men etterhvert ble det enklere å legge seg sammen med henne, og holde rundt henne til hun sovna. Hun er 2 år, og vi må fremdeles gjøre det.
Kommer aldri til å gjøre noe som kan minne om ferber.

ORIGINAL: Labambie

Vi måtte holde armene forsiktig inntil kroppen hennes til hun sovna.. Først da roet hun seg..
Men etterhvert ble det enklere å legge seg sammen med henne, og holde rundt henne til hun sovna. Hun er 2 år, og vi må fremdeles gjøre det.
Kommer aldri til å gjøre noe som kan minne om ferber.

Han ligger i egen seng, så funker vel ikke å legge meg sammen med ham... [:)] Jeg hadde lyst å samsove leeeenge, men lille R hadde andre planer...
Han blir illsint om jeg prøver å holde ham nede, men å holde armene inntil han har jeg ikke prøvd enda. Det skal prøves på neste blund [:)]

Vi brukte/bruker babysafe. Men har ikke festet den i senga da, det holdt å bare ta den på.
Og de har "styrt" litt når de ble lagt, men jeg gikk bare inn etter de var sovnet og la de "på plass" i sengen og så har de sovet vidre.

De skrek aldri mye etter de ble lagt, bare den obligatoriske surkinga i 15 sek... [;)]

Hva er babysafe?
Har lurt på sånne seler siden han våkner om natten fordi han begynner å krype i søvne. Men han sover bare på magen, så jeg er litt usikker på hvordan man skal klare å feste dem på magesovere.

Babysafe er en slik "sovepose" som også kan festes i senga om man vil.  Vi har kjøpt våre på H&M, og de er kjekk i tilfelle de sparker dyna av seg,da blir de ikke så fort kalde. [;)]

Back
Topp