Legging?

Earthling

Glad i forumet
Septembermødre <3
Septembergull'17
hvordan er deres kvelder nå? Noen supertips til å få ungen til å sove? Og har dere én eller to lurer på dagtid?

Endelig har det løsna her! Her har vi en dupp, vært sånn noen uker. Står opp ca 7 sover ca 11-13.30 og legger seg ca 19. Skal også sies at han blir sliten av bhg og da stuper han i seng!

Har selvfølgelig dager det ikke går etter planen og som er litt vanskelige. Men stort sett går det fint :)

Før sov han to korte dupper. Den siste ble alltid for sen. Når vi drøyde den første duppen begynte han plutselig å sove mye lenger. 2-3 timer.

To dupper her.... Er som regel oppe i 6-tida, så da er lillemann klar for dupp rundt 9 og sover gjerne 1,5-2 timer da. Sover en litt kortere dupp i 14-tida. Legger han for kvelden ca 7. Får litt pupp om han vil ha, legger han i senga med smokk og koseklut, synger nattasang mens jeg stryker ham over håret, sier natta (og at jeg er glad i ham selvfølgelig ;-) ) og som regel sovner han ganske raskt da..... :-) Men her puppes det igjen i 3-tida om natta da....

Eneste tipset jeg har er å lage en fast rutine som følges hver kveld, slik at de skjønner at nå blir det natta... Kan ta litt tid å innarbeide, men her har det i alle fall vært det som har fungert på begge guttene.......

Endelig har det løsna her! Her har vi en dupp, vært sånn noen uker. Står opp ca 7 sover ca 11-13.30 og legger seg ca 19. Skal også sies at han blir sliten av bhg og da stuper han i seng!

Har selvfølgelig dager det ikke går etter planen og som er litt vanskelige. Men stort sett går det fint :)

Før sov han to korte dupper. Den siste ble alltid for sen. Når vi drøyde den første duppen begynte han plutselig å sove mye lenger. 2-3 timer.
Åh så deilig. Håper det på magisk sett skal løse seg når han begynner i bhg her også snart!

Våkner mellom 06.30 og 08.30. Vi har prøvd å få rutine på våkninga, men det vil han ikke ha noe av:p Så sover har første dupp tre timer etter våkning, da sover han alt fra tre kvarter til to timer... Så sover han neste dupp tre timer etter han våknet fra første dupp. Så legger han seg 19.00. Høres ut som mye styr og uregelmessig, men han har det veldig fint sånn, så da lar vi det være. I alle fall for nå;)

Back
Topp