Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Alt etter som han sover på dagen, men legger han som regel en plass mellom 21-23. Noen ganger sovner han fort, mens andre ganger blir det litt mating og kos før han faller til ro. Vi har soverom rett ved siden av stua så han er like i nærheten
Ingen leggerutiner her ennå. Hun legger seg når jeg legger meg, ammer først og så sover hun på ammemadrass ved siden av meg i storsenga. Den fine nye sprinkelsenga vi kjøpte før fødsel står fortsatt ubrukt.
Ingen rutiner her heller. Jeg forsøker å legge han sånn rundt elleve på kvelden, men for å si det sånn har han fortsatt ikke sovet noe særlig på natt. Han er bare 16 dager, så regner med det blir bedre etterhvert
Legger hun ca.kl.22, noen ganger blir den 23 også.. Men en plass mellom 22-23. Da sover hun til ca.05 før hun vil ha mat igjen.. Da er det mat og så sover hun til 8-9.. Veldig greit å ha litt "rutine" i boks enn så lenge
Her ligger vi han i voggen i stuen kl 7, uten stell(tar bleieskift såklart) så våkner han i halv 10- 10 tiden. Då er det kveldsstell og i sprinkelsengen på rommet vårt.
Tar vi kveldstellet og nattdrakt på kl 7 så er han umulig å legge. (merklig kordan de merker avvik). Er vi på besøk eller noe kl 7 må han likavell sove kl 7 en rutine eg er veldig fornøyd med. Borsett fra at eg syns det var Synn at han absolutt måtte ha mat i leggetiden til storebror, når eg alltid har pleid å lese for han då. Løsningen ble langt eventyr på sofaen mens eg mater og så leser pappaen kort eventyr på sengen bare for han etterpå..
Her har hun lagt seg med oss sånn rundt midnatt, men idag la jeg henne kl 23... Da sovna hun på puppen så bæret jeg henne til sengs.... Hun er våken noen timer på kvelden og spiser seg opp til natta. Om natta sover hun 5-6 timer før mat igjen.., så ganske fornøyd... Hvis hun er som broren vil hun gradvis regulere leggingen sin til tidligere og tidligere på kvelden.. Men nå er hun bare 16 dager så hun får styre sin egen døgnrytme enn så lenge....