Legging

sorciere_

Forumet er livet
VIP
Ni er så teit!! Må han tulle sånn når eg skal legge han? Ruller over på magen og studerer alt som studeres kan... :p tullunge :p

I også. Må inn til henne flere ganger for å snu henne og da hviner hun av lykke og spreller med armer og bein. Men så fort faren dytter inn smokken så er hun borte vekk i drømmeland. Dårlig gjort :p

Her er det også mye tullerier. Håper de alle sovner ordentlig og sover godt i natt. ;)

Her er det også mye tullerier. Håper de alle sovner ordentlig og sover godt i natt. ;)
Satser på det :p han skulle nettopp ha puppen, men trur eigentleg han berre oppdaga at eg var vekke.. sovna i det eg kobla han på, og her ligger vi :p han er jo litt fin når han sover, og flytter eg meg for tidlig våkner han av det :p

Her tok legginga over en time idag! Vanligvis sovner snuppa på rundt 5-10 minutter, men ikke idag. Og den rullinga på kveldstid kan jeg spare meg for :p Har lagt ammeputa i senga hennes så hun ikke får snudd seg, for hun våkner hver gang hun ender opp på magen :p

Her tok legginga over en time idag! Vanligvis sovner snuppa på rundt 5-10 minutter, men ikke idag. Og den rullinga på kveldstid kan jeg spare meg for :p Har lagt ammeputa i senga hennes så hun ikke får snudd seg, for hun våkner hver gang hun ender opp på magen :p
Hehe :p min snur seg når eg legger han. Og det magiske malttrikset blir jo umulig, når han spreller med heile kroppen og vrir seg over på magen :p
Men er utrulig frustrerende når dei plutselig blir vanskelige å legge :p blir jo så godt vant;P sjøl om det er minst like frustrerende at dei alltid er vanskelig å legge :P

Her bytte vi seng i går. :) Har Stokke seng, hatt den minste fram til nå men nå måtte den utvides med ny større dyne. Gikk greit å legge alikevel, litt styr siden det ble senere kveld enn vanlig. :)

Kjenner jeg grues litt til kvelden, synd man ikke kan stille ungene på lik linje med klokken..

Back
Topp