Legging til kvelden

tessa77

Andre møte med forumet
Er det noen flere som har problemer med å få lagt disse små til kvelden. Datteren min hun har aldri vært noe problem å legge før nå for en uke siden. Hun begynner å grine med en gang hun hører at jeg går, og hvis jeg kommer inn til henne igjen og trøster henne så hjelper det bare noen sek. så er det igang igjen. Noen som har noe forslag????????????

Tusen takk, da skal jeg få kjøp en slik i morgen og krysser fingrene at det blir mindre gråt:-)

Her ligger hun også i slik pose, men er ikke stroppet fast lenger. Hun roer seg ikke hvis hun ikke får på den[:)] Tror hun er blitt så vant med den nå at nå skal det være slik.

Ja har det slik jeg også.. har ingen gode råd jeg nei.. ingenting jeg gjør er godt nok

Her er det hyling nærmest hver kveld. Har vært det i et par mnd nå. Men han blir helt rolig hvis jeg står og holder ham på kinnet, da sovner han som regel i løpet av noen min. [:)]

Var en del hyling ved leggetid en stund etter ferien, men lot henne hyle ( ja det skjærer i mammahjertet!!!!!) Var innom på rommet hvert 5. minutt, la henne ned igjen og gikk ut..... holdt på sånn helt til hun sovnet. Til slutt skjønte hun at det ikke var vits i å hyle mer [;)] Nå går legginga som en drøm [:)]

Har også sånn pose, baby safe heter det vel .De selger det i de fleste baby utstysforretninger. Vi kjøpte på babyshop.

Nicholas sover ikke bra om han ligger uten den, han reiser seg i søvne, krabber rundt i senga osv. Nå er det er ikke skriking på kvelden, ingenting. Reddet husfreden her ja!!

ORIGINAL: *MammaMø*

Var en del hyling ved leggetid en stund etter ferien, men lot henne hyle ( ja det skjærer i mammahjertet!!!!!) Var innom på rommet hvert 5. minutt, la henne ned igjen og gikk ut..... holdt på sånn helt til hun sovnet. Til slutt skjønte hun at det ikke var vits i å hyle mer [;)] Nå går legginga som en drøm [:)]

Sånn ca sånn har vi gjort det også. Men vi er kun på vår 3 dag. Nå sovner hun rimelig kjapt[:)]

Tusen takk for svar :-) Får man bestilt slik pose på nettet??? og hvor mye koster de sånn ca???

Back
Topp