legging og soving på natta..?

Lykkeliten ;)

Gift med forumet
Hvordan er det med nurka deres? Går legging greit og når legger de seg? hvor lenge sover de før de vil ha mat igjen?
Vi legger Malin ca kl 21.00 og da ammer jeg henne rett før som regel. Griner litt før hun sovner, men nå i det siste har hun grenet mindre og mindre, i dag ingenting. [:D] Hun vokner da ca kl 03.00 for å drikke litt (er veeeeldig sulten da..), sovner og vokner ca 8-8.30 for så å bli ammet igjen. Har to venninner som har babyer som sover rundt og har gjort dette fra begynnelsen (Sover 12 timer i strekk). Må jo være drømmen..[;)]

Lægg ho i 8-9 tia... å da kan ho ligg å sutter i 30-60 min før ho søvna.. å da søv ho vanligvis til i 6 tia... (noen ganga til kl 8 [:D])    åsså får ho melk, åsså sov ho igjen til mellom 9 og 11.....

så har d egentli ganske bra da... Æ har vært uthvilt fra dag en æ... kjekt [:D]

Hørter herlig ut!!! [:)] Malin sov ofte fra 10.00-06.00 før, men har slutta med det... (Grein endel på kvelden før hu blei 3 mnd så da var hu vel utslitt..?)

martine får som regel mat i 20.30 tiden...legger seg kl 21.00 og sover til sånn 05.00-05.30 så betrakter dette som hele natten..hun kan ligge litt å surre å prate..sutre litt når hun legger seg...men det er ikke lenge[:)]

Mia blir grinete i 6-tiden, da er de bare å begynne stellet på henne. Er i seng til 7 halv 8. Sover til 7-8 og får da frokost.

Her legger jeg Tuva i 9 tiden og da sover hun til 10 om morgenen så jeg kan iallfall ikke klage når hun sover 13 timer. Så når hun våkner om morgenen har jeg som regel vert oppe å tatt en dusj og spist en rolig frokost. Det er jammen deilig..[:D][:D]

Skal si!!!!! Alle sover jo så godt [:D][:D] I natt sov Malin til 04.00, håper bare det blir lengre og lengre....Skal prøve med grøt snart..[;)]

Alva sovner mellom 20-2030 og sover da til 0530-0630 spiser og sover til ca 0830 da står vi opp. det har blit orden på det nå, ble 2 dager med gråt så var det over.

Back
Topp