Legging med flere barn

S-2637274

Første møte med forumet
Hei!
Barn nr 4 her, 8,5 mnd.
Rytme: Sover lite på dagtid, ca 08-0845, så kanskje en time kl 11-12, så 30min-1 time igjen ca kl 15-16. legges kl 19, etter måltid ca ko 18-1830, gjerne grøt. Får pupp ved legging. Bysser i søvn da søsken er våkne og høylytte.
Så, “utfordringen”, hvordan få til bedre legging? Med tre søsken med ulike utfordringer har vi funnet vår måte på kvelden, men dette er ikke optimalt. Ønsker at baby legger seg selv, men har ikke hatt kapasitet el energi pga sykdom.
Legger ofte alene, og søsken er inne i utofrdrende periode med mye krangling, gjerne når jeg legger.
Vi er desperate etter bedre løsning på kvelden, vet bare ikke hvor å begynne. Det var den ernergien som ikke er der..
Så, vet ikke helt hva jeg spør om, gjerne erfaring fra andre med flere behov å dekke på kveldstid, eller erfaring fra dere med baby ca denne alder som legger seg bra.
Takk for alle konstruktive tilbakemeldinger ❤️
 
Hvor gammel er søsken? Mulighet til å aktivisere de med noe som de kan sitte stille med før du legger baby?

Tenker at en baby på 8,5 mnd fremdeles kan trenge endel støtte ved søving en stund, du må jo bare prøve deg litt frem her, alle babyer er forskjellige, men jenta mi trengte mye støtte i den alderen. det er kanskje akuratt nå lettere å finne en løsning til søskene for å få de til å være rolig ved babyens legging enn å forvente at en på 8,5 mnd skal sovne selv.
 
Back
Topp