Legging i kveld - gikk det bra?

lenemor

Forumet er livet
Jeg må innrømme at jeg var skeptisk... og lenge trodde jeg at jeg fikk rett... August sovnet nemlig nesten, men så våknet han til og skreik og skreik og skreik... men plutselig sovnet han... på det tidspunktet han vanligvis går og legger seg med meg, og en halvtime tidligere enn det tidligste han har sovnet før... og storesøster? Hun sovnet som normalt?  [8D] [:D]

(og så tar jeg forbehold om et kapittel her senere - det hender at babyer våkner og er lys våkne igjen etter en time eller to om de legges til et annet tidspunkt enn vanlig - det opplevde vi flere ganger med Johanna)

Her ble legging drøya en stund, men så varierer det jo bittelitt med leggetid ellers også. Men gikk akkurat som vanlig igrunn.. [:)]

Håper det holder seg hos deg da, og at det ikke kommer et nytt kapittel.. [:)]

Her gikk Jørgen i seng ca 1 time senere enn vanlig og da sovnet han helt fint[:D]

Leggingen går ALLTID bra.. uansett sommertid eller ikke! problemet for Aslak er å sove.. ikke greit når man er pottetett![&:]

Julie sovnet ikke før 19 gammel tid.. Malin styra oppe en stund... usikker på når hun sovnet.. for hun styrer alltid litt før leggetid, klokkestilling eller ikke[8D]

Det ble ikke noe nytt kapittel for oss her - August sov helt til halv tre i natt, og han spiste raskt og effektivt, sloknet og var tilbake i sin egen seng før tre!!! Og jeg fikk sove helt til ti på sju igjen, dette har faktisk vært den beste natten vår noensinne! [:D]

Her sov alle barna kjempe bra!

Både Wilma og Moa var sååå slitne igår så de sovnet begge to føre 19 [&:] Vi lurte veldig på åssen natta skulle gå, siden de sovnet så tidlig! Fikk vekke begge ungene 7.30, så vi rakk til barnehagen kl 9 [:D] Flinke jentene!

Emma sov fra 22.30-5.30 i egen seng, er helt i sjokk her [:D] Henne fikk jeg og vekke 7.30!

Herlig når barna sover [:D]

Natt te mandag vet jeg ikke, for da var han på avlastninga.

Natt te tirsdag og natt te i dag gikk kjempe fint, han vet at etter at barnetv er ferdig så er det badet også legging etter stellet.

Back
Topp