destiny86
Andre møte med forumet
Lille på 11 uker er virkelig ikke lett å legge. På dagtid og kveldstid må han vugges ihjel etter amming for å sovne, og dette med både skriking og kamp under vugging. Sovner kun på meg. Legger han i nestet og da sover han ca 30 min. Vi går en tur hver dag men han sover nesten akkurat 30min uansett om det trilles eller står, det også er en kamp før han sovner. Noen ganger sovner han på puppen og våkner når han skal rapes eller legges, og da er det på'n igjen. Ikke alltid jeg legger han ned da jeg frykter han kommer til å våkne. Legging kan ta alt fra 30 min til 2 timer (noe det ofte er). Sovner for nattan rundt midnatt, føre er umulig da han sovner og våkner etter 10min, av og på frem til midnatt. Ammer på natt og da sovner han relativt fort.
Han har ikke noe kolikk og klarer å få ut luft.
Jeg er helt utslitt og vondt i kroppen. Jeg skulle virkelig ønske han tok smokk for ser for meg det hadde vært myye lettere. Er bare så lei denne vuggingen og kjempingen mot søvn, går også med bæresjal når det er helt krise. Hvordan er det for dere med barn som tar smokk, sovner/roer de seg fortere? Har prøvd aaalle typer smokk som finnes, han nekter. Har dere noe annen tips til legging? For jeg går og gruer meg til den leggingen. Takknemlig for all hjelp!
Han har ikke noe kolikk og klarer å få ut luft.
Jeg er helt utslitt og vondt i kroppen. Jeg skulle virkelig ønske han tok smokk for ser for meg det hadde vært myye lettere. Er bare så lei denne vuggingen og kjempingen mot søvn, går også med bæresjal når det er helt krise. Hvordan er det for dere med barn som tar smokk, sovner/roer de seg fortere? Har prøvd aaalle typer smokk som finnes, han nekter. Har dere noe annen tips til legging? For jeg går og gruer meg til den leggingen. Takknemlig for all hjelp!