Legging av baby

Bkno4893172

Forelsket i forumet
Jeg har en gutt på 5 mnd som er utrolig vanskelig å legge til alle dupper, spesielt til kvelds. Slik har han vel egentlig alltid vært. Tidligere bar vi og bysset. Det har vi nå sluttet med, han har blitt for tung. Han pleier å få sovne i armene vårres, men han gråter alltid. For meg virker det som han er ill sint. Har snakket med hs om dette og har prøvd å følge hennes råd. Ga grøt og legging en time tidligere enn vanlig( ha mener han er overtrøtt) legg han i sengen for at han skal finne roa selv. Vi brukte 1,5 time før han omsider sovnet ikveld, til slutt i armene mine mens jeg bysset, han gråt og gråt stakkar. Kjenner jeg er litt oppgitt og vet ikke helt hva jeg skal gjøre for å få gutten til å sovne uten kamp :( har du noen gode råd?


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Hei:)
Dette høres velkjent.. Vi valgte å ta den største kampen om kvelden, da besto det av og gi grøt, ta et bad/kveldsstell uten for mye dull og stimuli før vi gikk og la han, hadde en god stol som vi kunne sitte i på soverommet hans, vi satt da og strøk han på ryggen (han sov på magen) til han roet seg og satt på rommet til han sovnet. Tok mellom 1 og 2 timer i starten, men vi drev "bare" 1mnd før han fant roen selv.. vært mange tårer fra både mor og barn. He he..
men på dagtid sliter vi litt enda, men har aldri tatt opp kampen der ;) Min er da 16mnd..

men du må bare gjøre det du føler er best for dere!? :)
 
Back
Topp