Leggetips..

TonjeJenta

Forumet er livet
VIP
Kom på noe i går jeg har lært som jeg tenkte å dele[:)]
Å ha rutiner for legging er bra og viktig for endel barn. Men for detaljerte rutiner kan faktisk gjøre ting vanskelig med tiden.

Vi bruker gulpeklut f.eks som koseklut om hun trenger, de vaskes hver dag og er lett å få tak i. De som velger en bamse kan slite når den må på vask, blir borte o.l.[8D]
I tillegg om man har på en bestemt cd for å få de til å sove... Hva om man er på tur og glemmer cdn, strømmen går eller den rett og slett blir ødelagt.

Selvfølgelig må man velge helt selv hvordan man legger opp rutinene.. men kan være lurt å ikke ha for detaljerte rutiner.. var bare det jeg ville si.. Takk for meg[:D][8D]

Jonathan sover bra andre steder enn hjemme uten cden sin.
Men hjemme sover han best med den på [;)]

Selv om man bruker cd hjemme så er det ikke sikkert de trenger cden andre steder. Det er jo hjemme han vet at han får høre på den, så tror ikke han forventer musikk når vi er hos andre. Sover like bra borte [:)]

Benjamin har egentlig bare smokken når han skal sove, og så synger vi to sanger, de kan synges uansett hvor vi er [:)][:)]

Er helt enig! Vi har rett og slett forsøkt å unngå at Oda skal trenge spesielle ting for å sove, vi har aldri gitt henne en spesielle bamse eller noe annet og hun sovner helt av seg selv innen 10 min (hvis det ikke er noe spes som vondt i magen eller annet selvfølgelig). Vi har jo selvfølgelig faste ting som hun forholder seg til og som hun vet innebærer at det snart er natt, men det er egentlig bare praktiske ting som er nødvendig før en skal legge seg. Og så masse kos da selvsagt [:D] 

Snuppa vårres har bestandig vorre lett å lagt om kvelden,uten smokke/cd,bamse ol,så hu e itj avhengig av sånt,men d va et godt tips!![:D]
Ska videreformidle tipset t bruttern [:D]

Back
Topp