Leggetider på kvelden

Bygdejenta

Elsker forumet
Novemberlykke 2020
Hvordan gjør dere det på kvelden når det kommer til legging? Legger dere han/hun til et spesielt klokkeslett? Samsover dere? Hva gjør dere?
 
Her sovner han som regel på meg i stuen mellom kl 20-21...lar han sove på meg til han våkner for neste mating...som regel mellom 00-01...så går vi og legger oss på rommet etter det. Legger han da i bedsidecrib ved siden av meg. Tenker jeg snart skal begynne å legge han i sengen sin tidligere...men har ikke hastverk med det enda;)
 
Her går vi opp på rommet mellom 19-19:30 og drikker melk og da sovner hun stort sett alltid i senga vår. Da flytter jeg henne over o hennes seng. Er alltid ferdig med legging før 8. Er hun veldig urolig iløpet av natten og storebror ikke har kommet inn til oss enda, sover hun hos oss.
 
Jeg legger med meg henne mellom kl 19-20 i vår seng. Ammer henne i søvn. Prøver som regel å snike meg ut av rommet, men 9 av 10 ganger våkner hun og begynner å gråte. Hvis jeg blir liggende sover hun til ca kl 00 for ny amming...
 
Ikke særlig rutine på legging enda. Vi tar på pysjen mellom 19-20 og ammer i stua frem til vi legger oss rundt 22. Noen ganger sovner hun med en gang, andre ganger kan jeg amme til nærmere 24. Vi ser tegnene til at hun tar natta rundt 20, men hun roer seg ikke helt alene og jeg er ikke helt klar for å tilbringe hele kvelden på soverommet :p litt tid på sofa med TV etter at storebror er i seng trenger jeg. Hun bikker straks tre mnd, så får øve litt mer på legging etterhvert tenker jeg! Hun sover som regel første del av natten i bedside criben, men etter første amming (ca fire timer etter legging) sovner vi begge i senga sammen. Det varierer om hun våkner alt fra å sove til mannen skal opp og til to-tre pupperunder til, men det skjer delvis i søvne fra begge ;)
 
Back
Topp