Leggetid

x1xCelines mamma:)

Andre møte med forumet
Hei.
Ka klokke legger dere barna om kvelden, og hvor lenge sover di om morgenen?
Her legger jeg Celine mellom 19 og 19,30, og hun sover frem til ca 07,00.[;)]
 
ORIGINAL: Celines mamma:)

Hei.
Ka klokke legger dere barna om kvelden, og hvor lenge sover di om morgenen?
Her legger jeg Celine mellom 19 og 19,30, og hun sover frem til ca 07,00.[;)]

 
samme her. Mn i det siste så har han begynt og våkne i 6 tida.[>:][&o]
 
Legger ikke Jenny før 21,00 vi og da sover henne til 08.00 - 09.00
 
oki[;)]
Vi har flytta Celine ned på eget rom nå. Så då føle eg at hu sove bedre. Når hu sov på samme rom så oss, så våkna hu ofte både 05,00 og 06,00. og var en del ofte våken på natta. Men nå sove hu heldigvis litt lenger:) Har fått  rullegardin på rommet og, så det blir litt mørkere og det blir roligere.hehe.
Ka gjør dokkor når ungene ska sove om dagen?? I vognen eller i senga?
Eg legge Celine i senga som oftest på dagtid. Føle hu sove lenger der enn i vogna.
 
Jenny sover i vogna eller i lekegrina på dagen. Da sover henne 1time to ganger i løpet av en dag (+ alle bilturer, hehe).
 
Emilie legger seg ca kl 19.00, sovner veldig fort. Sover til 6-7. Sover i senga si på dagen også.
 
Jonas legger seg mellom 19:00 og 19:30. da sover han til rundt 02. så er han våken alt fra hvert kvarter, til hver halvetime til vi står opp mellom 6-7 på morgenen[&o]
 
Nora sover fra 19-7 får litt pupp, og pleier sove en times tid til..
 
På dagen sover hun i senga som regel..da sover hun 2 1/2 time..sover ikke så lenge i vogna hvis den ikke triller hele tiden.. men prøver nok igjen med vogna nå når det begynner og bli kaldere ja[:D]
 
Tilda legger seg i åtte-tiden og sover til alt mellom 7-9.[:D] 
På dagtid sover hun som regel sine to dupper i senga, ca 3 timer tilsammen. Begynte med det i sommer da det var så varmt ute..
Når hun dupper i vogna, sover hun ca en 1/2-time.. Men jeg merker ikke noen forskjell på humøret hennes om hun sover en 1/2time i vogna eller 1 1/2time i senga[:)]
 
Back
Topp