Leggetid???

sessi

Flørter med forumet
Når legger egentlig dere deres små??
Min er lin vanskelig til å få i søvn på kvelden..
Noen råd??

Andrea vil ikkje sovne førr tiliast hall 12!
Kan ha en liten lur i en times tid i 8 tia..
Ho søv i 5-6 tima i slengen, e oppe å spis en gang me andre ord, å våkne skikkeli hall 10-10.

Våres gullunge legg sæ i mellom 11-01 å sover til i mellom 06-08. Deilig. Uthvilt mamma å pappa[:D]

Min lille blir badet kl 19 og så legger han seg i 20 tiden. Da sover han til ca23...da får han mat og så sover han fram til 02 litt mat igjen før han legges og sover fram til 6 tiden...
Etter 6 får han komme inn i vår segn for å kose litt. da bruker vi duppe av fram til 0730...

min har kolikk så vi har ikke sjans før 03.00 [:(] eeeeer ¨så sliten.. [&o]

jeg pleier å bade jenta mi i 21 tiden på kvelden (bruker natusan baby bed time badeolje i vannet).. så får ho på pysj å sånn.. etter det er det mat.. så koser vi kanskje en halvtime.. så pleier ho å sovne en gang mellom 22-23... da sover ho til 5-6.. Så får ho mat igjen og sover gjerne til 9-10..
men tror den bed time olja virker litt beroligende, er noe sånn lavendel duft.. kan jo prøve den.. [:D]

Her bader Tinnea i 19 tiden. Etter det er det masasje og mat. Sovner gjerne ved puppen, så da er det natta i 20 tiden for hennes del. Våkner da noen ganger i 23-24 tiden for mat, men hender også ho hopper over dette måltidet og sover fram til 04-05 tiden, det måltidet er fast hver natt. Også er det opp i vår seng i 08 tiden og kose oss til 09 tiden.

jeg legger Robin i 9 tida.da vil han ha mat i 2 tida og i 5 tida.sover som regel fram til 7-8 da vi står opp.

Back
Topp