Leggetid?

Nysgjerrig skeptiker

Forelsket i forumet
Når legger dere barnet?
Her legges Karissa rundt kl18-19 og får da flaske i sengen sin, sovner stort sett etter det, stapper inn sutten selv, og sover natten gjennom.

Hun er nå 10,5mnd.

Har selvsagt unntak, men generelt sett er jeg (vi) veldig heldige.
 
Kl 19 :)
Hun sover til.. alt mellom 23-03 før hun får nattpupp. Hun har sovet til 06 én gang, men det var overraskende..!!
Så våkner hun mellom 6-8 på gang nr2.
 
Her er rutinen ca sånn:
Kveldsgrøt ca 18, litt lek og kos, kveldsstell og i seng til 19-20 (spørs når han våknet fra siste dupp). Han våkner OFTE, men får som regel pupp 2, max 3, ganger på natten og igjen når han står opp ca 6.
 
Sovner mellom 2130 og 22., vore sånn lenge. Bruke 10-30 min på å sovne, hu er ikkje trøtt før. Fuste ungen og ingen erfaring meg leggerutine.
Blir lite kjærestetid og egentid. Funka ikkje så godt å stå opp litt tidligare heller. I sommar har me stått opp 0645, hatt på vekkerklokke. Hu kan sova t 0900, variere koss masse hu sove om dagen, 1-2 gonger og 30 min t 3 t. Hu sove heila nåttå.
Begynte på jobb 1 august, står opp kl 5 for å amme. Hu sovne mellom 0830 og 9.00 og sove 1-3,5 t. også sove hu igjen 14-15 og sove 1-2 t. av og t sove hu frå 16/17-1830 ca viss hu ikkje har sovna før. Har tenkt å ta kontakt med helsestasjonen om endring av leggetid. Er sikkert ikkje lurt å begynne å legga hu kl 19 ennå.
 
Back
Topp