Leggetid

sjanetta_sunrise

Forelsket i forumet
For dere(ikke barna) :D

Hvor tid pleier dere å ta kvelden?
Jeg er håpløs om dagene...sliter allerede ved leggetid for barna rundt 19.00-19.30 og niholder meg oppe til 21.00-22.30!:p er så trøtt....
 
Jeg har også kjempeproblemer, men på motsatt måte. Sovner aldri før 3-4-tida, så legger meg ca 1-2, ellers må jeg ligge der så innmari lenge, opp og spise, drikke og tisse ørten ganger.
 
Legger meg mellom 21.30 og 22, men lurer på å begynne å legge meg enda tidligere fordi jeg er så sliten når jeg må stå opp igjen på morgenen.
 
Jeg sovna (for første gang siden jeg ble gravid) kl 23 to dager på rad, da var livet mitt helt håpløst etterpå. Sovnet 20:30-ish i går og dagen i dag har vært ok :p
 
Jeg har også kjempeproblemer, men på motsatt måte. Sovner aldri før 3-4-tida, så legger meg ca 1-2, ellers må jeg ligge der så innmari lenge, opp og spise, drikke og tisse ørten ganger.
Samme her, alltid flere turer på do og for å spise. Skikkelig vanskelig å få sovet skikkelig for tida.
 
Legger ungene rund 19,meg selv 21.Da pleier jeg sovne i det jeg treffer puta:p null alenetid fortida syns jeg
 
Nå som sambo er på jobb legger jeg meg i seng så jeg legger meg for å sovne 22. Må opp seks, og lillefrøkna kommer stort sett inn ila natten og skal ligge å kose på meg om natten :p Har jeg en sjelden gang fri fra jobb kan jeg sove mange timer på dagen i tillegg:)
 
Mellom 22 og 24. Om mannen er hjemme tyner jeg meg litt ekstra for han :) også kan han ta tuppa på morgenen :)
 
Jeg sovner på sofaen hver kveld kl 19.00 og legger meg derfor aaaaltfor sent.. :)
 
Her har leggetiden begynt å bli kl 2100 og sovner inne ca kl 2200 evt før. Og det er sååååå deilig å sove leeenge! <3
 
Legger meg vanligvis før midnatt (følger mannen min sitt gode eksempel), men blir liggende våken til 2-3-tiden på natta. Må på do et par ganger før jeg sovner, og er kanskje litt tørst, litt varm, ligger litt vondt, huden klør over alt etc.. Er trøtt, men lys våken. Før pleide jeg bare å trenge en times tid på meg på å sovne, men nå er det verre. Redd det kan bli enda verre etter hvert som kroppen blir mer ubehagelig.
 
Varierer veldig alt mellom 20 og midnatt. Om jeg har sovet før på fagen kan det påvirke. Kommer an på arbeidstidene til sambo, vil gjerne være våken når han kommer fra senvakt, og legger oss litt tidligere om han har tidligvakt.
 
Legg meg ca 22-22:30. Brukar å sovne nokolunde greit, men må som regel på do i 05-tida og sovnar oftast ikkje etterpå... I dag vakna eg kl 06, laurdag og greier... Ser ikkje ut som det vert meir søvn på morgonkvisten, nei..
 
Legger meg 21:30-22:00, men hvis jeg sover "bare" 8 timer blir jeg trøtt hele dagen. Hvis jeg sover 9-10 timer da blir jeg ikke trøtt før klokken. 15 .
 
Back
Topp