Leggetid

Hel1

Glad i forumet
Mailykke <3
Klokkeslett legger dere de små? :) Og hvor lenge sover de og hvor ofte våkner de for mat? :)

Her legger frøkna kl 21, tenker å gradevis legge hu kl 20 , vente til vi får storebror i seng kl 19 :P

Ellers pleier hun å sove til 6-7, men pga trøbbel i melkefabrikken har hun blitt vekt hver 2.time for mat. Nå kommer jeg til å vekke hu en gang i 3 tiden bare :)

Så:
I seng: 21:00
Pupp: 00:00
Pupp: 06:00
Pupp: 09:00
Kan puppe/sove til 12-13 om vi ikke skal no :P Men står vanligvis opp i 10 tiden :P Ordner oss og følger storebror i barnehagen, så sover hu litt til, alt fra 30min til 3 timer :P

Her er det mating hver 4 time på dagen. På kvelden er det kun 3 timer mellom.

Vi legger henne kl 19:30-20 tiden, og da sover hun til alt mellom 06-08 tiden.

Jeg har aldri vekt henne for mat, ikke når jeg ammet, og ikke nå med mme. Jeg har alltid latt henne få regulere matinntaket selv.

På dagen sover hun ca 2 lurer nå.
Det hender det er flere.
Men de faste er:
Den første ca 11-13,
Den andre ca 16-17

Her blir hun lagt kl 20, får som regel pupp før kveldsstellet og alltid etter. Våkner ca kl 6 for mat og sover litt til. Får mat ca kl 8-9, og så står vi opp (ikke mitt valg). På dagtid vil hun ha mat ca hver andre time, en sjelden gang til dagen hver time. Pleier å ta seg en lur på 20-30min 3 (4) ganger til dagen

Sent from my iPhone using BV Forum

Her blir han lagt i seng ca kl.20. Før det er det gjerne pupp flere ganger, og kveldstell. Så koser vi i senga med litt sang og pupp til han sovner :) Kan våkne igjen etter 30 min for mer pupp, men ellers så sover han til kl 24, pupp igjen, og så til i 4-5 tida, by runde med amming, og så i 7 tiden og sover til rundt kl.9 :)

Sent from my GT-I9295 using BV Forum mobile app

Legges kl 20. Våkner igjen ca 01.
Og deretter varierer det, i natt var det opp hver time etter det(!). Her skal det kjøpes grøt i dag ja;) og så står vi opp ca 8.

Pleier legge seg i 18.30-19 tiden. Da får hun pupp, og blir bysses i søvn. Så sover hun alt fra 4-7 timer, for å få mat, og nye 3 timer før mat igjen.

Hun er en skikkelig morgenfugl, så er stortsett lysvåken i 5.30 tiden. Da står vi opp, er våken i 1.5-2 timer før soving. Og slik går dagen. Sover alt fra 30 min til 3 timer. Hun styrer selv når hun vil ha mat, så det kan gå 2-3.5 time på dagen.

Sent from my iPad using BV Forum mobile app

Mellom 20-20.30. Sover innen 21, spiser 03, 06 og 09. Står opp når jeg gjør det, 8-9 i helgene og 7 i ukedagene. Kan og sove til 10

Advarsel! Telefontasting, kan forekomme skrivefeil.

Legger ham i åtte-ni tia
Drømmeamming ca kl elleve
Sover da til ca halv sju-sju, ammer
Sover til halv ti, står opp.

Her legger han seg mellom 19-20, kommer helt ann på hvor trøtt han er, og da sover han til alt mellom 06-09:30 på morningen :D

♡Lille prinsen 17.04.14♡

Kveldstell/pupp
I seng ca kl 20
Noen ganger pupp ca 01-02-tiden
Amming ca kl 05
Vi står opp ca 09
:)

Han sover en bikk rundt 18-tiden men da lar jeg han sove nede. Kan sikkert prøve å legge han tidligere i sengen sin men det er så koselig å ha han nede noen timer mens mannen er hjemme.

I seng ca 20, ammer til ho sovner. Får mat når vi legger oss 23-24 (ikke alltid ho våkner til den, bare sniker puppen bortpå så spiser ho i søvne :p). Våkner igjen mellom 5-6 for tidlig frokost og sover videre i vår seng til 9-10 :)

Altså, her er hun fremdeles våken til nesten 22-23... Får ikke til å legge henne... Har prøvd og prøvd. Men hun våkner alltid når jeg legger henne fra meg... Dit!:-p

Mamma til to prinsesser<3

Drit, skulle det stå:-p

Legger seg rundt 19.00, sover til mating rundt kl 0100 og sover igjen til mating rundt 0600 og sover til ca kl 10.00. Føler meg veldig heldig :D

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Altså, her er hun fremdeles våken til nesten 22-23... Får ikke til å legge henne... Har prøvd og prøvd. Men hun våkner alltid når jeg legger henne fra meg... Dit!:p

Samme her. Skulle ønske det bare kunne bli litt tidligere. Men nå er jo 22.00 mye bedre enn 23.00, så skal ikke klage over at vi av og til får til akkurat det. Er misunnelig på alle dere som har unger som sover så godt. Nå spiser min 00.30, 02.00 og 03.30 før jeg ikke klarer mer rundt kl. 04.30 og lar henne ligge resten av natta sammen med oss. Da ammes det fortsatt flere ganger utover, men da slenger jeg bare ut puppen og lar det stå til siden jeg er så sliten. Ikke er hun keen på smokk heller.. Haha - for et liv! (Og når man snakker om solen: nå skal det ammes, gitt..)

Samme her. Skulle ønske det bare kunne bli litt tidligere. Men nå er jo 22.00 mye bedre enn 23.00, så skal ikke klage over at vi av og til får til akkurat det. Er misunnelig på alle dere som har unger som sover så godt. Nå spiser min 00.30, 02.00 og 03.30 før jeg ikke klarer mer rundt kl. 04.30 og lar henne ligge resten av natta sammen med oss. Da ammes det fortsatt flere ganger utover, men da slenger jeg bare ut puppen og lar det stå til siden jeg er så sliten. Ikke er hun keen på smokk heller.. Haha - for et liv! (Og når man snakker om solen: nå skal det ammes, gitt..)
Jøss, er ungen min du har der eller?? Helt identisk likt jo;-) Vi må bare tenke at dette er en liten tid av hele vårt liv. Det er faktisk snart ferdig:-/

Jøss, er ungen min du har der eller?? Helt identisk likt jo;-) Vi må bare tenke at dette er en liten tid av hele vårt liv. Det er faktisk snart ferdig:-/

Haha. Det er en slags trøst i at det finnes flere der ute.

Legger seg mellom 19 og 20. Spiser alt fra hver tredje time til hver time. Døgnet rundt ;-)

Sent from my LG-D855 using BV Forum mobile app

Min legger seg 21 og sover til 6-7 på morran. Hender det blir mating 4 på natta men blir sjeldnere. Er så godt å sove hele netter.

Sent from my LG-D802 using BV Forum mobile app

Back
Topp