Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Prøver å legge henne rundt 23.00, men ikke alltid hun vil det. Men hun sover kun i sin egen seng. Har hendt noen ganger at vi har sovnet på sofaen etter matingen
hun sovner mellom 22.00 og 24.00. som regel etter hun har fått mat. legger henne i vugga å stua, også legger hun seg i sin egen seng når jeg legger meg. ligger der hele natten[:)]
varierer litt,men sånn rundt 23-24.30 tiden..legger ho i egen seng da,men oppi vognbagen..sover da til alt fra 4-6.30..men når jeg legg ho at etter mat er det ikke alltid ho sover så godt at..
Her sovner han som regel i stua. Vet liksom ikke helt når han har tenkt å sove, hvis han ikke vil legge seg nytter det ukke å legge ham i egen seng, da er det full alarm Har ikke lyst at han skal venne seg til p sovne i arnmene eller puppen, men......... Det er jammen ikke lett dette
Har ikke noe fast leggetid. Men blir vel mellom 22 og 01. Spørs når vi legger oss. Hun våkner stort sett hver 3-4 time for mat. Hun ligger i egen vogge om natta. Prøver at hun sover i vogna på dagen for å skille mellom dag og natt. Hun er veldig selskapssyk og vil veldig gjerne sove i armene.. men der har vi brukt en varmeflaske i sengen slik at det blir like varmt som i armene våres og det trives hun kjempe godt med. Det beste hjelpemidlet jeg har i allefall [:D]