leggetid

Rakel

Glad i forumet
Når legger dere bebisene på kvelden? Sovner de da i sin egen seng?

Aleksander legger seg i sin seng mellom 10 og 11.
Da sover han i sin seng til nattmat i 3-4 tiden. Så ligger han sammen med oss resten av natten.

Prøver å legge henne rundt 23.00, men ikke alltid hun vil det. Men hun sover kun i sin egen seng. Har hendt noen ganger at vi har sovnet på sofaen etter matingen

Legger seg ca halv 10-10, i sin egen seng. Sover til mellom 3 å 7 (!!!) hehe, før han vil ha mat.

hun sovner mellom 22.00 og 24.00. som regel etter hun har fått mat. legger henne i vugga å stua, også legger hun seg i sin egen seng når jeg legger meg. ligger der hele natten[:)]

Legger seg mellom 20 og 22 og sover i egen vogge. Får mat og tilbake i vogga igjen. [:)]

varierer litt,men sånn rundt 23-24.30 tiden..legger ho i egen seng da,men oppi vognbagen..sover da til alt fra 4-6.30..men når jeg legg ho at etter mat er det ikke alltid ho sover så godt at..

Legger henne når vi legger oss selv, ca 23-24. Ho sover i egen seng heile natta. Men våkner og får mat ca hver 3.time.

Her sovner han som regel i stua. Vet liksom ikke helt når han har tenkt å sove, hvis han ikke vil legge seg nytter det ukke å legge ham i egen seng, da er det full alarm Har ikke lyst at han skal venne seg til p sovne i arnmene eller puppen, men......... Det er jammen ikke lett dette

Legger hun ca i 22 tiden og då sover hun til 6-6.30 før hun får mat og sovner igjen. Sover i sin egen seg hele tiden [:)]

Har ikke noe fast leggetid. Men blir vel mellom 22 og 01. Spørs når vi legger oss. Hun våkner stort sett hver 3-4 time for mat. Hun ligger i egen vogge om natta. Prøver at hun sover i vogna på dagen for å skille mellom dag og natt. Hun er veldig selskapssyk og vil veldig gjerne sove i armene.. men der har vi brukt en varmeflaske i sengen slik at det blir like varmt som i armene våres og det trives hun kjempe godt med. Det beste hjelpemidlet jeg har  i allefall [:D]

Back
Topp